Thursday, July 2, 2015

Katse eteenpain ja takasin satulaan.

Nyt kavi talleen hassusti kuulkaa etta pari viikkoo sitte olin yksin kattoon yhta kamppaa tassa lahella, ja ma tykkasin siita ja muistan kirjotelleeni siita taalla. No, sit meni viikko eika oltu viety hakemuksia sinne ja aattelin ettei varmaan enaa ees kannata koska se on varmasti menny jo. Soitin ihan huvikseen ja kyselin etta oliko se jo vuokrattu. Sanottiin etta ei. No tanaan sitte ku kavin tossa hakeen ilmaa pyoranrenkaisiin, aattelin siina pyorahtaa sen kampan kautta kun kerran siina lahella olin. Pihassa oli viela se "for rent" kyltti! Ja mulla on taytetyt hakemukset viela tassa kotona! Mika sattuma. Ja Robertilla on huomenna vapaapaiva etta sais kivasti hoidettuu tata asiaa! Et kannattaa siis kokeilla onneaan huomenna ja kattoo etta miten kay! Muistan etta tassa asunnossa oli tosi isot makuuhuoneet! Ja ihan kivan kokonen olkkari, sinne mahtuis meidan kalusteet ihan hyvin. Robertille ois parkkipaikka. Ei ollu musta tiskikonetta kylla, mut ihan sama. Voin ma elaa ilmanki, niinhan sita on tahanki mennessa selvitty.

Kavin myos kattoon yhta toista kamppaa tanaan. Se kuulosti aika taydelliselta tilanteelta. Hieno oli. Otin kuviaki etta saa nayttaa Robertille ja kaverille. Mulla ja Robertilla ois oma vessa siina. Se oli melko tilava, ja niilla oli parveke jopa! Siihenkin tuli otettua hakemukset. Etta kaks hakemusta on nyt tassa, sehan on ihan hyva juttu! Kavin sit vaha viela pyorailemassa ja kirjottelemassa ylos puhelinnumeroita ja osotteita aina ku nain etta jossain oli "for rent" kyltti pihassa. Ne mun eiliset nettietsinnat ei tuottanu kauheesti tulosta. Ei varmaan haeta mihinkaan niista, koska ne oli kaikki paskalla alueella, ja yks ei viitti kertoo missa se on sen takia ku niilla on ennen kaynny varkaita ja vandaaleja ku ne on antanu osotteen. Kertovat vasta sitte jos on tehny luottotarkastuksen, mut kannattaako sita edes teha jos ei tiedeta halutaanko edes asua siina ku ei olla varmoja etta missa se on? Robert sanois ihan varmasti ei.

Niinku mainitsinki tossa jo, niin Robertilla on huomenna vapaapaiva. Ensin aateltiin etta mentais markkinoille, koska se on toisiks viimenen paiva ku ne on. Me ollaan joka vuosi kayty, mut viime vuonna ei sit keretty, ja nyt nayttaa silta ettei taaskaan olla menossa. Ei vaan viitti, ku ei sit kerkeis leffaan! Aateltiin menna kattoon toi uus Terminaattorileffa. ARNOLD!!!! <3 :D Oon Arnoldin suuri fani. Ihan siis talleen oikeesti jopa :D Musta on aika huikeeta etta Arnold oli Kalifornian kuvernoori kun ma muutin tanne :D No mut joka tapauksessa. Robert kerto sit eilen et ehkei ookkaan niin huono juttu ettei paasta taaskaan markkinoille, koska siella oli joku vaha tartuttanu tuberkuloosia useammalle :s Niin etta parempi nain :D Harmittaa etta nyt jaa taas syomatta kaikki allottavat friteeratut poptartsit ja suklaapatukat ynna muut, mut niin kay joskus! Jos nyt ens vuonna sit....Niinhan sita aina sanotaan.  Me ei nyt sit mennakkaan sinne sen vanhemmille huomenna kattoon ilotulituksia. Jaa siis multa taas itsenaisyyspaivan ilotulitteet nakematta. Tosin voinhan ma lauantaina paristella pyoralla jonnekki, nyt ku taas viittii ajaa silla! Tosin mulla ei oo lamppua :( hoh. Mutta! Minahan tosiaankin omistan nykyaan useamman heijastimen niin niitahan voi laittaa sit vaikka paitaan ja laukkuun jne. Robertia alko se kirkon vaki ahistamaan niin hirveesti ettei voi menna :D Ei se mitaan, muaki ahistaa ne. Itseasiassa mua ahistaa sen aitiki vahan nykyaan, mika harmittaa, koska se on ollu mulle vahan niinkun aiti naa viimeset pari vuotta ja pitanyt mustakin huolta. Se aina sanoo etta kun mun oma aiti ei oo taalla, niin sen pitaa pitaa huolen mustaki, ja etta mun aiti varmasti aitina arvostaa sita. Mina arvostan, mutta se ei aina auta sita ahdistumista :D

Joo'o. Sunnuntaina paasee kattomaan rottia! <333 Jee! <3 Ihanaa. Bussilla vaan on tosi paskaa menna sunnuntaisin, mut minkas teet. Ennenki parjanny sunnuntaibussin kans nii miksei nytki. Pelkasin jo etten saa naha niita talla viikolla ja aloin itkeenki :s Huoh.

Mut tallasta tanaan. Siella ois 31 astetta pihalla. Oon vaha sen nakonenki etta oon ollu tuolla ulkona selka aurinkoon pain :D Vielaki hiki valuu vaikka oon ollu kotona jo puoli tuntia. Ma lahen peseen pyykkia ja sit asetun tahan loppuillaks :P Ehka ma tsekkailen viela netista jos ois tanaan tullu jotain uusia kamppia ilmoille. Se on teilla lukijoilla perjantai, eli hauskaa viikonlopun alkua!

No comments:

Post a Comment