Tuesday, July 14, 2015

Touhukas tiistai.

Kello on melkeen kuus illalla, ja ma istun ensimmaista kertaa koneelle koko paivana! Herattyani lahin Clairemontiin kattoon rottia! En kerenny leikkia ku vaan 30 min per ryhma niitten kans, mutta on seki parempi kun ei mitaan. Ja kyllahan ne naytti tykkaavaan etta mamma kavi pusuttelemassa ja nuuskuttelemassa <3 Vein niille paperipusseja taas tuliaisiks, sai jotkut muutki rotat siita itelleen jotain tekemista ku oli ylimaarasia :D Corneliaki vaan halus nuolla kasia koko ajan ja se oli niin sulonen <3 Ja Rae anto pusuja koko ajan. Sam oli vanha kunnon Sam, se on koko ajan ku ei ois koskaan muuttanukkaan taalta kotoa. Fester on ongelmalapsi, ja silla oli pippeli esilla :''''''( Hyi Fesu.

Tulin kotiin ja laitoin akkia vaha meikkia naamaan, ja sit lahin pyoralla kattoon yhta kamppaa. Oli ihan paska. Se nainen ei kertonu (tai sit ma en vaan kuullu, sekin on hyvin mahdollista!) etta se oli studio. Eli onks se yksio Suomessa? No siis se sellanen asunto missa ei oo erikseen keittiota eika oo mitaan makuuhuonetta. Vessa on ainoa erillinen huone. Oon kaynny parissa studiossa, mutta neki oli musta hyvin suunniteltu ja isompia, mut taa oli naurettava. Tuli joku mokki tai hotellihuone mieleen. Ei me nyt muutenkaan sellaseen voida muuttaa, mutta siis jos mun pitais yksin asua niin en todellakaan ois menny tohon asumaan :D

Aika nopee reissu siis oli toi kampan katteleminen. Nyt oottelen kaveria tassa. Kerkesin sopivasti kotiin. Ollaan menossa syomaan tacoja. Robert anto eilen kympin, sano etta saa kayttaa mihin haluaa. Tanaan haluan tacoja. Ne on kuitenki vaan 2 dollaria. Pitaahan sita syoda kuitenki, ja ma en oo syonny muuta ku pastaa viime aikoina. Tosin Robert kylla tarjos Jack in the Boxit eilen. Enpa oo hetkeen syonny U31:n tacoja!

Huomenna Robert on vapaalla, jee! Eipahan ainakaan tarvi menna nayttaan tota kamppaa sille, koska se oliki tollanen pettymys :D Saa naha pelataanko triviaa vai mita. Ois kiva naha kahta kaveria koska ne muuttaa ens viikolla jonnekkipain Virginiaa. Kaikki vaan muuttaa. Ykski lahti Washingtoniin viime kuussa.

Lauantaina on Pride!!! Mennaan parin kaverin kans. Mulla olis taas tana vuonna mahdollisuus osallistua itse paraatiin, kiitos Humane Societyn, mutta koska mulla ei oo siella oikeen ketaan tuttuja tai kavereita, nii se vois olla mulle vahan awkward marssia siina paraatissa ihmisten kans keta en oikeen tunne. Tosin sehan ois tietty hyva tilaisuus oppia tuntemaan muita Humane Societylla tyoskentelevia, ja sitapaitsi LGBT+ ystavallisia tyyppeja! Mutta koska ma oon vaha tallanen kankee tyyppi, niin en sit viitti. Aattelin vaan menna nauttimaan paraatista ja nakemaan tuttuja ja ehka mun kaveri kerkee teha mulle sen bi-lipun varisen rannekorun etta voin vaha edustaa.

Nyt en tiia yhtaan etta aatteliko mun kaveri tulla hakemaan mut vai pitaisko mun vaan hypata ratsuni selkaan ja lahtea tasta tonne U-kolomeykkoseen. Vaikeeta. Vastauksia odotellessa...

1 comment: