Saturday, July 4, 2015

Lisaa itsenaisyyspaivan tunnelmia.

Paddington oli hyva! Jotenki tosi ihana :D Tuli hyvalle tuulelle. Koska oon vahan "nolo" niin itkin runsaasti elokuvan aikana :D Roska varmaan menny silmaan tai jotain ;) Nyt istun tassa ja on ehka hieman tylsaa. Istun tassa skypessa ja yritan kirjotella kavereille ketka on muka online, mut tainnu kylla kaikilla vaan jaada skype paalle ku kirjautuvat koneelle :P Robert tulee kotiin mun mielesta joko tunnin tai puolen tunnin paasta. Ei mee siis kauheen kauaa. Sitahan vois esim. pelata vaha Rock Bandia silla valin! Soin sokerihernepaljoka, kukkakaalia ja broccolia dipin kans ja avasin jopa yhen kaljan, jota en oo vielakaan juonnu loppuun. High five mulle. Nyt on kylla erityisen tylsaa. Ne SeaWorld raketit ei oo paukkunu vaikka kello on jo yli 10.30. Netissa luki etta ne alkaa sillon, mutta niitten normaalit kesailotulitukset alkaa aina yheksalta, etta ehka ne sit vaan paukutelli siihen tavalliseen aikaan. Joittenki randomeitten paukutteluja on kuulunu aina valilla. Taalla on laitonta sytytella ilotulituksia ilman lupaa. Ja sita lupaa ei mun mielesta anneta ihan kenelle vaan. Siis niinkun etta jos joku haluaa lasten kekkereille ilotulitteita niin mun mielesta siihen ei voi hakea lupaa. Siina mielessa on vahan ikava Suomea/Ruotsia, ku ainaki siella pysty aina uudenvuoden aikaan hakee raketteja kaupasta :D Taalla niita pitaa hakee rajan takaa :DD

Ai nii, olin aika vaha kotona torstaina! Siistii. Ensin kavin just kattoon sita kamppaa ja sit pyorailin, mut sit illemmalla kaveri pyysi syomaan. Se tarjos mulle ja toiselle kaverille illallisen tuolla sushipaikassa. Sit ku menin pihalle rookille, tuli joku random jatka siihen ja sano etta "you looked so cute so I had to come over here and find out more about you. I'm *en ees muista nimee ku kuuntelin silleen puoliks vaan*" ja sit en muista mita se siina sano, mutta jotain etta se haluais tutustua paremmin ja ainoa asia mita sanoin sille oli etta "I'm totally married." :D Ja sit se sano etta "I just had to find out." Jaha. Vaikka olisinki sinkkukinkku niin en ikaan lahtis kenenkaan mukaan kenen ensimmaiset sanat mulle on etta oon "niin sopo" koska se on maailman paskin kehu mun mielesta :D se ja "adorable." Yok. Robert kysy etta pitaako sen nyt ettia se tyyppi kasiinsa :D Ei se oo kylla yhtaan sellanen, ma uskon etta se vaan sanoo tollasia koska miesten muka kuuluu sanoa niin. Robertin mielesta ma osaan hoitaa naa hommat ihan hyvin itsekkin enka tarvi ketaan miesta siihen auttamaan :D Sit me mentiin yhteen baariin kavereitten kans missa oli joku kasari-ilta ja siella oli kaikkee goottiporukkaa tanssimassa niinku niita ois purassu vesikauhunen lepakko. Ei oltu kylla siella kauheen kauaa. Sit haettiin Robert ja yritettiin menna johonki baariin. Ei menty. Nyt harmittaa koska muistin vasta tanaan etta Bad Cop/Bad Cop soitti sina iltana Hideoutissa ja meilla ois ollu 15 dollarin lahjakorttiki sinne :( Tultiin kotiin ja me katottiin Robertin kans vaan tv:ta ja kaikkee sellasta.

Jaa'a. Johan on tylsaa kuulkaa. Ja kuuma. Mut en nyt jaksa avata ikkunoita, varsinkaan jos aattelin rampytella tota tekokitaraa. Joskus vanhempien luona asuessa tykattiin mun serkun kans pelata Guitar Hero'a ja mun isa aina valitteli etta "kylla oikeella kitaralla on paljo kivempi soittaa" ja sen piti aina ottaa se sen akustinen kitara esille ja soittaa mukana kaikissa biiseissa. Muusikot, am I right?

3 comments:

  1. Säkin sait katsottua tuon baddingtonin:)

    ReplyDelete
  2. Siis Paddington :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. joo vihdoinki :D aattelin etta pitaa sita jotain kivaa keksia itsenaisyyspaivalle :D

      Delete