Saturday, July 11, 2015

7/11.

Ma oon kuulkaas kiireinen nainen tanaan. Ohhoh. No ei vaan. Vahan tekemista on kuitenki, kerranki. Eilen Robert lahjotti vahan rahaa, niin sain ostettua pari global postimerkkia. Sain siis lahetettya fammulle ja faffalle postia ja nyt voin lahettaa Virvalle Zimbabween kirjeen ja yhdelle Kanadalaiselle kirjekaverille myos. Jee! Postiin huristelin uljaan ratsuni selassa, eli vaalenpunasen beach cruiserin satulassa. Ja siita sitte jatkoin kaverin tyopaikalle, hakemaan pari juttua asuntohakemusta varten. Sit loppu ilta meniki siina etta aloin kattoon L-Wordia. Ma en oikeen tykanny. Mut kuulemma se on vaan taa ensimmainen tuotantokausi. Ma vaan satun olemaan sellanen etta kun jotain laitan pyorimaan niin teen oloni aina niin mukavaks siina etten voi lopettaa. Niinpa katoin jo 5 jaksoa vaikken mistaan niista jaksoista tykannykkaan :D Enka muuten tykanny niista hahmoistakaan ollenkaan. Siina oli yks bi hahmo, mista olin ensin ehka vahan innoissani, jos nyt ollaan ihan rehellisia, mutta seki oli ihan paska. Ja sitapaitsi mua vituttaa se kun ne lesbot koko ajan sanoo sille etta "ai sa et haluu olla lesbo enaa?" ku se kattelee miehia. Lesbot hei, ei se toimi niin :D Tama patee myos teihin, hetskut. Ja se mies on maaaaaailmaan tylsin, ilman mitaan luonnetta tai mitaan. Mut kuulemma meno paranee toisella tuotantokaudella, etta jospa ma nyt sinnittelisin sinne asti, kun kerran ollaan jo 5 jaksoa katottu tata ensimmaista :P Sit kun Robert tuli kotiin juotiin pari kaljaa ja sit se osti herkkuja ja katottiin jakso Scrubsia.

Tanaan oon kaynny asioilla taas pyoran selassa. Menin kirjastoon ku piti printata Robertin palkkalappuja asuntohakemusta varten, mutta kuinka ollakkaan! Nykyaan ei voi edes kayttaa kirjaston koneita ilman kirjastokorttia! Enka sit hankkinu sellasta koska mulla on sellanen kasitys etten voi ulkomaalasella passilla sellasta hankkia (mulla on kylla Kalforniahenkkarit kans mutta ne on eraantyny, ettei niita aina hyvaksyta)  ja muutenki koska ma en kay kirjastossa niin en sit viittiny haaskata enempaa aikaa siina. Olin muutenki jo istunu siina sellaset 20 minuuttia oottamassa etta paasen koneelle, ja kirjasto oli enaa sellaset 30 minuuttia auki. Lahin sit vaan meneen. Robert anto taas pari raaputusarpaa jotka oli voittajia, niin sain itelleni vaha rahaa talle paivalle. Kavin siis bensa asemalla lunastamassa kolmekymppia, ja sit menin viela 7-11:n kautta. Piti teha kopioita taas sita hakemusta varten, niin hoidin sen siina. Koska tanaan on 7/11 (ku meilla on noi paivamaarat tolleen vajaasti taalla) niin tarjottiin siella ilmaisia Slurpees'eja! Otin sellasen lemonade makusen Slurpeen. Ihan hyva. Ja ilmanen, ou jee. Ja sit tulin tahan norailemaan hetken. Nyt pitais laittaa tukkaa ja naamaa kuntoon ja taas hypata ton pyorien Cadillacin kyytiin, koska mulla on pippalot mihin menna! Kaverit muuttaa Virginian osavaltioon kohta, niin tanaan on sit laksiaiset. Ja vissiin sen miehen synttaritki jopa. Jesss, on kaljarahaa! :D Ois vahan vittumaista lahtee panimolle eika pysty juoda niitten kaljoja. Sit kun tuun kotiin otan melko varmasti pienet unet ja katon lisaa tota sarjaa joka ei innostanu muuten ku seksikohtausten takia :P Tulee ihan vanhat kunnon Cinemax ajat mieleen...

Mut nyt naamari edustuskuntoon ja tukake myos. Toivottavasti se yks mimmi ei jaksa taas aukoo juurikasvusta. Mulla on nimittain tallanen jannittava tuplajuurikasvu, eli ensin nakyy omat tummemmat juuret, ja sit nakyy noi tollaset blondatut siina sen jalkeen. En tiia miks se vari aina haalistuu tuolta paalta tolleen. Ja kaikki aina kuvittelee etta koska oon pohjois-Eurooppalainen etta oon automaattisesti joku megablondi, niin heti jos nakyy jotain blondia niin taa mimmi on et OIH SUN IHANAT OMAT HIUKSET NAKYY! Ja oon aina silleen et bitch, you ain't seen my real hair and you never will. Koska ma en itekkaan oo nahny sita vuosiin, paitsi sillon ku ne pilkistaa tolleen tuolta rumasti. Sillonki ku sheivasin paani varjasin ne sit blondiks ja suunnilleen tuli housuun ku se kuvitteli etta han nyt vihdoinki nakee mun oman varin. Miks jotkut valittaa jostain tollasesta? :D Mita valia silla on milta jonku oma vari nayttaa? Ja eiks se oo vahan torkeeta tolleen yrittaa pakottaa paljastamaan omaa varia jos se on sellanen vari minka kans ei oo okei? Ihmiset varjaa hiuksiaan syysta. Mun syy on se ettei se mun oma vari ole MUN vari. Ei todellakaan :D Mut nyt meen. Pierut haisee ihan ripulille. Pitaisko kayda paskalla?

2 comments:

  1. Ei tarvi muiden nähdä " omaa väriä" tyveä , jos se ei tunnu omalta!

    ReplyDelete
    Replies
    1. no niinpa. eikohan ne ihmiset just sen takia yleensa varjaa hiuksiaan :D

      Delete