Friday, July 24, 2015

Kesaterveiset vanhalta kovalevylta.

Olin tassa koko viikon kuumeisesti miettinyt etta miten saisin kaikista katevimmin haettua tuolta toiselta koneelta mun lukion arvosanat ja siirrettya ne tahan koneelle etta voin lahettaa ne kaannettavaks. Kaiken maailman scenariot pyori paassa, kunnes vasta tanaan sitten hoksasin etta nehan on kotoisin mun vanhalta lapparilta, jonka kovalevy toimii nykyaan ulkoisena kovalevyna ja on kiinni tuossa toisessa koneessa. No ei muuta kun kovalevy lappariin ja menoks. Aukesi aikamoinen muistojen maailma :D

Mulla on aika paljon ikavaa sanottavaa ajoista jolloin asuin Ruotsissa. Mutta yks posiitivinen asia mita muistelen lammolla on kesat ja se ettei me Jessican kans tarvittu kauheesti aikaa kavereiden kanssa, koska me oltiin aina kahdestaan keksimassa kaikennakosta. Joskus kun vietan kesiani taalla odotellen paivat pitkat etta Robert tulee toista kotiin, ikavoin kesia kun Jessican kanssa juostiin menemaan ulkona kamerat kadessa. Kuulostaa ihan silta kun oltais oltu jotain pienia lapsia, mutta ma olin jo tosiaankin kakskymppinen ja plus, ja olin jo parisuhteessa Robertin kanssa, tosin kauko sellaisessa, etten ollu viela paassyt muuttamaan tanne.




















4 comments:

  1. onpa nättejä tsubuja makoilemassa maassa :)
    hahah jossain kaupungissa (karlskrona ?) oli östra vittusgatan. hilarious !!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos :) vittusgatan :D ihan loistavaa! ainaki muistais osotteen heti jos sen nimiselle kadulle muuttais :D

      Delete