Tuesday, July 7, 2015

Huono paiva.

Huh huh. Johan on takkuset hiukset. Ne on kylla aina hieman takulla tuolta takaa, mutta nyt yhtakkia siella on sellanen iso klontti. Hiustenharjaaminen ei kuulu kauheen useasti mun rutiineihin, ja hiuksetki tulee pestya vaan kerran viikossa, enka kayta koskaan hoitoainetta. Naa voi olla ikava koittaa varjata uusiks. Millonkahan pystyn varjaamaan taas? Piti viime tiistaina varjata kaverin kans ja silla on aina sita jauhetta mita sekotetaan ton vaalennusaineen kans, mut en sit voinnukkaan menna ja mulla itella ei oo sita ja pankkitili nayttaa nollaa niin en saa ostettua sita. Mulla ois kaikki muu tarvittava; se mihin sita sekotetaan, hiusvari, hanskat...Kaikki. Se jauhe vaan puuttuu. Mun otsatukka on ihan kamalan nakonen ja juuret nakyy.

Huomenna on Robertin synttarit! Me kaydaan viemassa yhet asuntohakemukset ja sit illemmalla syomaan ja ehka karaokeen. Oltiin aateltu ehka kayda moikkaamassa rottia huomenna, mut nyt Robert ei haluakkaan menna, niin jos saan jostain repastya bussirahaa niin meen sit ite vaikka torstaina tai perjantaina. Ottaa niin paasta etten keksiny ostaa kuukausikorttia sillon ku oli viela rahaa, koska sit oisin ainakin kuukauden verran pystyny menemaan bussilla niin paljo ku huvittaa. Oisin voinnu kayda vapaaehtoishommissa joka paiva jos ois tehny mieli ja rottienki nakeminen ois helpottunu. Ja muutenki. Ehka istuisin vahemman taalla kotona jatkuvasti. Oishan sellasen voinnu ostaa useammallekki kuukaudelle. Mun mielesta niita on kolmen kuukaudenki kortteja, ja sehan ois riittany koko kesan!
Robert valittaa sita ku en tee mitaan mista sais rahaa. Se on vaan vaha hankalaa. Se ehdottaa etta kirjotan listoja Listverselle, mika on kiva sivu mita tykkaan lukea, mut mulla ei oo mitaan ideoita. Ja yhen oon jo alottanu, mutten tiia yhtaan mita sanoisin niista asioista mita haluan laittaa siihen listalle. Lemmikkivahdinkeikkoja toivoisin, mut toi Care.com pelottaa, et jos se onki tosi sellanen legit, ku mahan en saa tehda mitaan oikeita toita. Et se pitais olla sellanen under the table ja kateista tilanne. Voi kun ulkomaalaiset opiskelijat sais edes hakee kesatoihin taalla. Musta se ois tosi hyva idea, koska monet opiskelijat jaa kuitenki tanne kesaks koska a) KELIT ja taa on vitun San Diego ja b) ei oo aina varaa lahtee takas kesalla koska ei oo rahaa. Mutta nyt on nain. Oon miettiny hikisten sukkien myyntia pervoille :D Mutta siita ei saa kuulemma kauheesti rahaa. Alushousuista saa enemman, mutta that's where I draw the line :P Jalat kun ei oo itelle mitenkaan seksuaaliset, niin jos joku haluu haistella jotain joka haisee kissan pissan ja popcornin sekotukselle niin be my guest. Mut alkkarit on vaha eri juttu kun ne hinkkaa privates'eja vasten paivat pitkat ja se on sellanen vaate minka vaan mun mies nakee, nii se ois aika ahdistavaa. En siis ole myymassa haarojani :P Voi voi. Ma en oikeen tieda etta mita muita "toita" ma voisin tehda. Joku lahetti linkin missa oli kaikkia netissa tehtavia toita, mutta ne oli kaikki sit sellasia mita ma en voinnukkaan tehda :( Siina Listversessaki on se etta eihan ne valttamatta julkase sita mun kirjottamaa. Mut siita sais kylla satasen ja sit jos kirjottais useamman niin siinahan ois kivasti rahaa. Mut ku ma en vaan osaa. Ja ma oon kuitenki ihan hyva kirjottamaan. Mun kaveri tekee koruja ja flyer'eita ja kaikkee sellasta ja se saa siita jonku verran ekstraa. Mut silla on kaiken maailman kontakteja, nytki se saa rahaa siita ku se tekee jollekki koomikolle pinsseja :/  Ma en osaa teha mitaan mita vois myyda ja mista saada rahaa. En tee koruja, en osaa piirtaa, en valokuvaa, etc etc etc. Niin. Mullei oo mitaan skillseja :D

Nyt meni niin masentavaks tuo teksti etta on pakko kattoo Modern Familya. Mun ei tee mieli teha yhtaan mitaan tanaan. Vaikee motivoitua kesalomalla. Jotenki aina valilla onnistuu pakottamaan tekemaan jotain. Niinku eilen esim. vein roskat ja vaha siivoilin. Sillee bare minimum siivousta :P Mun tan paivan suuri projekti on laittaa opintotukihakemus menemaan. Onpas paska olo nyt.

Hellurei.

2 comments:

  1. Hikisukkien myynti:D ei kreisiä mistä ihmiset on valmiita maksamaan!?!

    ReplyDelete
    Replies
    1. no niinpa :D mut pitaahan niitten pervojenki saada kicksinsa jostain!

      Delete