Friday, September 2, 2016

Blogtember! 1&2.

Noora paivitteli tassa blogiaan tanaan, ja osallistui samalla blogtember-nimiseen haasteeseen. Koska tykkaan pollia haasteita sielta sun taalta, niin innoistuin tietenkin itsekkin :D Ja varsinkin kun oon blogittanut aika surkeesti viime aikoina eika aiheita oikeen tunnu riittavan, niin taa tulee ihan hyvaan saumaan! Nooran postaus loytyy taalta ja alkuperanen mista han sai ideansa loytyy tasta osoitteesta!

Aloitetaan syyskuun ensimmaisella paivalla, mika oli eilen, joten teen eilisen ja taman paivan nyt tahan yhteen merkintaan!

1: esittely.

Jenny, 29 vee. Oon Suomesta alkuperasin, ja muutin 16 vuotiaana Ruotsiin. Siella asuin seuraavat 6 vuotta. Kavin siis lukion Ruotsissa, ja sitten olin toissa muutaman vuoden siella. Kerkesin yliopistoaki kayda hetken siella, mutta ne opinnot meni aika huonosti koska a) ne ei kiinnostanu oikeesti ja b) tapasin netissa eraan miehen kuka oli hieman eri aikavyohykkeella, eli tuli valvottua aika usein eika sit aina jaksanu menna kouluun :D Siita oli 8,5 vuotta sitten ja nyt siis asun San Diegossa, Kaliforniassa taman miehen kanssa. Ollaan oltu yhessa nuo 8,5 vuotta, asuttu yhdessa 7 vuotta ja mentiin naimisiin 3 vuotta sitte. Mun tilanne tassa maassa on hieman masentava talla hetkella, mutta muuten oon onnellinen. Meilla on 5 ihanaa rotta"lasta" ja asutaan maailman parhaimmalla paikalla. Harrastan vapaaehtoishommia elainten parissa ja tykkaan oluesta ja keikoista. Oon toissa kasityomarketissa jonka kaveri omistaa. Mulla on mielestani aika iso perhe; aiti, isa, sisko Jessica (ja ei oikee veli A), mies ja rotat, miehen vanhemmat ja siskot. Ja kaikkien siskojen lapset. En tiia mita muuta tahan vois sanoa :D


2: Current goals (join pari kaljaa, en osaa Suomea just nyt :D)

En haluais just nyt ajatella pitkaaikasia suunnitelmia, niin mennaan lyhytaikasemmilla:

- Jatkaa vapaaehtoishommia. En oo ollu hetkeen, enka suostu sanomaan etta oisin lopettanu, koska haluan menna takas viela taman vuoden aikana. Kotona oleminen on tosi masentavaa, ja oon usein tosi vasynyt, laiska tai muuten vaan aika ikavassa mielentilassa. Lintujen hoitaminen antaa tarkotusta arkeen ja tuntuu hyvalta! En oo hetkeen keksiny mitaan mika piristais yhta paljon. Paitsi omien rottien kanssa varkkaaminen ehka, mutta se kuuluu joka paivaan :D

- Kampan siivoaminen. Koska siita on jo aikaa....Vessa tosin on jo siivottu!

- Maksaa pari pienta velkaa. $15 sinne, $40 tanne. Ensin vuokra, tietenki.


Siina muutama tollanen pieni juttu. Huomenna sitten lisaa siis!



No comments:

Post a Comment