Thursday, September 15, 2016

Blogtember! 14 & 15.

Eilen piti teha joku mood board. Katoin etta mikas helvetti se sellanen on, niin se oli just sellanen epa-inspiroiva kollaasi missa oli kuvia jostain oih niin ihanista kaakaoista, ja valoisista asunnoista ja oversized villapaidoista ja kaikesta muusta tollasesta mista on jo viiskytseittemanmiljoonaa mood boardia netissa. Eli PASS. Vaikka tokihan sita voi tehda omanlaisen joka ei sisalla edella mainittuja epa-inspiroivia tusinajuttuja, mutta ei oikeen kiinnosta. Ehdotuksena oli myos etta voi tehda sellasen vuodenaikaan liittyvan, mutta siina missa monet mood board kotirouvat alkaa kuolailemaan kurpitsalattejen ja villapaitojen peraan, niin ma ajattelen lahinna sita etta kohta joutuu laittaa ikkunat kiinni yolla, ostaa uusia sukkahousuja jossa ei oo reikia ja etta mikska pukeudun Halloweenina (koska voi olla etta nyt vaihdanki hahmoa, yhyyyyyy.) Anteeks kun oon nain negatiivinen mutta en kesta noita tollasia pinterest-vaimoja ketka postailee kuvia kaakaoista ja sotkusista nutturoista -__-

Taman paivan onkin sitten vahan kivempi! Eli hulluin seikkailu minka oon kokenu. Jos saan olla cheesy, niin se kun tapasin Robertin. Se oli nimittain ihan taysin yllari etta tassa kavi nain. Mut oltiin dumpattu ihan vaan muutama viikko ennen sita kun Robert alko vastailemaan kaikkiin mun posteihin yhella foorumilla (ja ma vaan aattelin etta se yrittaa vaan trollata), ja yhtena iltana se ilmesty mun meseen. En ollu edes jaksanu nauraa kunnolla pariin viikkoon, ja se tapahtui vihdoinki kun juttelin Robertin kans. Ihastuin siihen aika nopeeta, mutta ajattelin etta no se johtuu varmaan vaan siita etta oon yksin ja blaabadiblaa, mutta sit sekin oli ihastunu muhun niin sit aattelin, tallanen hullu idiootti kun olin joskus, etta HEI, MAHAN VOISIN MENNA SAN DIEGOON SEN LUO PARIKS VIIKKOA. Ja niinpa sitten tammikuussa 2008 hyppasin koneeseen ja melkeen jouduin vaikeuksiin San Franciscossa koska olin vahan epailyttava, mutta kaikki jarjesty ja ollaan oltu yhdessa siita paivasta asti :D Jos ei se oo hullu seikkailu, niin sitten en tieda etta mika on. Niinkun etta ihan yhtakkia vaan paadyin tanne talleen. Ja musta on kiva etta kerranki kavi niin pain, yleensa se kenet jatetaan nuolee nappejaan kuukausi tolkulla, mut tuntu tosi kivalta pystya sanoa eksalle etta oon lahossa kattoon poikaystavaa sillon ku se ite ei ollu viela loytany ketaan. Niin ne asiat vaan toimii. Here, have another cheesy couple's picture:


No comments:

Post a Comment