Monday, September 19, 2016

Blogtember! 19.

Hohhoijaa. Naa jotkut kysymykset kylla on aika tylsia. Niinkun tuo edellinen, ja sitten tama tamanpaivanen. Pitais linkittaa omat lemppari blogipostaukset. Siis mita on ite kirjottanu. Kun ma usein en edes tykkaa omasta blogistani, niin mitas luulette, onko sellasia postauksia edes olemassa? :D (Jos ei tykkaa omasta blogista, nii miks sita pyorittaa edes? Varmaan ku tykkaan blogin pitamisesta, en vaan ikina keksi etta miten tekisin tasta paremman. Taa blogtember ei taida auttaa kauheesti :D) On tietty sellasia "tarkeita" postauksia mitka on suunniteltuja ja paremmin kirjotettuja vaikka neki improvisoin on the spot, mutta en tiia onko ne mitaan mun suosikkeja nekaan. Mita nyt tulee mieleen niin pari sellasta queer-aiheista oli musta ihan hyvia, sit oli se PTSD-homma mika oli ihan ok, ja en nyt muista etta mita muita tollasia oon kirjottanu. Oon joskus jotain rottien juttuja kans, missa oli kuvia kaikista niista ja pieni bio jokaisesta. Sellanen nyt tietenki on kivaa. Mun lemppari postaukset, jos nyt pitaa sanoa joku, on aina veckans bejbit :D Koska saan googlailla kuvia hoteista tyypeista kunnes loydan sellasen minka haluan laittaa blogiin. Ou jee. Ajatelkaa jos mulle maksettais siita, sehan ois ihan mahtavaa. Katoin muuten Baseketballin muutama paiva sitte ihan vaan koska Matt Stonen hiukset on niin ihanat siina. Ja sen pylly muuten nakyy siina leffassa. Bonukset sille, vaikkei se nyt mikaan maailman paras leffa ookkaan. Veckans bejb on siis kiva juttu. Niita on kiva teha, koska se on aika lappa juttu, kun aattelee etta oon melkeen kolmekymppinen ja vielaki harrastan tollasia julkkisihastumisia ja pyoritan blogia missa se on saannollinen juttu :D


Lopettaisin tan blogtemberin tahan jos en ois jo deeply committed. Nyt on jo kuitenki 19 paiva ja ei oo enaa pitkasti jaljella tata kuukautta. Keskiviikon, torstain ja lauantain on taas ihan hirveen vaikeita/tylsia. Yks oli etta recreate an outfit from another blog. MA EN KATTELE MITAAN AUTFITBLOGEJA. Katon tuolta mun, Tytin ja Lindan semilapalla tehdysta outfittumblrista jommankumman asusteen ja matkin sit vaikka sita. Ja toinen oli joku syksyn must!-jutut. Jaa'a. Sukkahousut? Koska illalla on kylma. Ettei tuu pissatauti. Hyvaa laittaa jotain jalkoihin. Joo'o.

No comments:

Post a Comment