Saturday, September 3, 2016

Blogtember! 3.

Kolmas paiva on taalla, ja paivan prompt oli etta nyt kun kesa on ohi, listata lemppareita kesalta. No, ikava kylla mun kesa ei poikkea ihan hirveasti mistaan muustakaan vuodenajasta. Istun nimittain kotona jatkuvasti. Mitaan kivaa/jannaa ei tapahtunut. Elaintarhassakaan ei tullu kaytya niin paljon kun oisin halunnu, varsinkin kesaaukioloaikoina, eli iltasin. Mutta jos nyt yritetaan olla positiivisia, niin tassa on ainakin pari kivaa juttua kesalta:

  • Lampimat kelit ja auringonpaiste, vaikken mielestani nauttinut keleista kunnolla (tai ollenkaan, koska olin sisalla melkeen koko ajan. Jotenki onnistuin kylla ruskettumaan kuitenki :D)
  • Meidan uudet rotat heinakuussa, jotka taytti eilen 4 kk! <3
  • Robertin synttarit heinakuussa
  • Pride
  • Tapasin Jordan Schlanskyn!
Oikeestaan, kaikki tollaset kivat tapahtu heinakuussa :D Etta ehka heinakuu oli kesan kohokohta. Ainakin parhaimmat kelit oli heinakuussa (what gives? Nytki pitais olla tosi kuuma viela, ainaki ens kuuhun saakka!)

Tana vuonna positiivista kuitenkin on se, etta mulla on tama tyo, niin tulee valilla edes jotain rahaa! Kesat on aina ennen ollut siita masentavia etta on joko joutunut kesakursseille tai ei sitten oo ollut ollenkaan rahaa. Nyt on sentaan ollu valilla varaa tehakki jotain pienta. Jaksoinpa nyt kesalla myos vahan mobleerata uusiks, nimittain jarkkasin makuuhuoneen uuteen uskoon (ja sita se kaipailiki, ja mua ei masenna menna makuuhuoneeseen enaa :D) ja vahan taalla olkkarissaki tuli siirreltya tavaraa. Mun lemppari hylly nayttaa niin hyvalta nykyaan.

Jotain hyvaa sentaan! Kesassa nain yleisesti mun lemppari asioita on tietenki lampo ja kauniit kelit, auringonlaskut, koska San Diegossa on niin alyttoman kaunis golden hour joka paiva, lampimat yot kun tarkenee myohaankin ihan kesavaatteissa, terassit, ja se sellanen mielentila etta voi teha vaikka mita (vaikkei voiskaan, jos on tallanen koyha pieru) koska mun lahimmilla kavereilla on kesat vapaina kans ja tulee sellanen olo niinkun ois yla-asteella, paitsi etta viela parempi koska voi juoda kaljaa ilman etta tarvii salailla aidilta, hihihihih. :D

No comments:

Post a Comment