Monday, May 9, 2016

Sanaripuli.

Jopas jotakin. Tuntuu kun ohjelmaa riittais joka paivalle. No ehkei ihan joka paivalle, mutta kylla tuota hommaa on jonkun verran. Lauantaina oli siis aitienpaiva teet. Eilen olin toissa, ja voi helvetti mita jarkyttavaa porukkaa tuli ostoksille putiikkiin. Ihan hirveen torkeita ihmisia, inhottavia ja jopa ilkeita. Sellasia "asiakas on aina oikeassa" paskoja. En edes jaksa selittaa enaa, oon sellanen etta kun oon kerenny jo pahottaa mieleni jostain niin en jaksa kertoa asiasta kovin monelle koska oon jo siina vaiheessa kerenny alottaa sellasta asian poissulkemis prosessia. Kun siita pomolle jo kerroin niin mietein etta kannattaako tasta vaahdota Robertille edes. No, vaahtosin sittenkin, koska Robertilla on aina samanlaisia tarinoita omista toistaan. Yks asiakas tosin anto mulle tikkarin, ja pomo oli hankkinu meille kaikille samanlaiset rannekellot :D Ja se on tosi ihana se kello ja koska mulla ei oo kannykkaa nii on katevaa kayttaa kelloa nii tietaa ajan aina :D

Ei se paiva kylla siita kauheesti paraantunut kun Robertia ei alkanu nakya. Piti menna elokuviin toitten jalkeen kun se teatteri nyt on siina seinanaapurissa. Tunti meni eika miesta nakyny missaan. Kerkesin jo huolestua ja itku oli kurkussa. Harmitti kun ei ollu puhelinta milla soittaa, oisin yrittany soittaa kotiin tarkistaakseni onko se edes lahteny kotoa. No, jos oisin voinnu soittaa niin oisin myos herattany Robertin sen vahinko paivaunilta ja se ois varmasti ilmestyny ostoskeskukseen paljon nopeemmin :D Se oli siis syonny ja nukahtanu heti sen jalkeen tunniks. Voi voi :D Ei sit menty heti leffaan, vaan tultiin kotiin ja sain rotat syotettya ja jatettya kamat kotiin ja sit kavikin niin kivasti etta 20 minuutin paasta ois alkanu naytos Mission Valley'sissa niin mentiinki sinne. Tuli nyt sit nahtya Captain America: Civil War, ja ai etta oli hyva! Ois ehka saannu olla vaha lisaa Ant-Mania siina muhn mielesta, mut muuten kylla rapsutti supersankarileffadorkakutinaani oikeista kohdista :D

Se oli siis toinen osio mun nyt-riittaa-ohjelmaa-viikossa. Tanaan pitais siivota vahan koska pomo ehka tulee tanne kaymaan huomenna. Se tuo mulle pinssikoneen etta voin tehda toita kotoa taas. Ja sit pitais muutenki siivoilla talla viikolla. Perjantaina on Robertin vapaapaiva, ja pitaa vieda kierratettavat pois ja Robert ajatteli kayda plasmanluovutuksessa taas. Ei oo kaynny hetkeen. Ei tainnu kayda viime kuussa kertaakaan. Launtaina ois sitten kaverin synttarit. MIKA HARMITTAA IHAN JARKYTTAVASTI koska olin jo ihan kerenny asennoitua siihen etta mina + sipsit + dippi, mahdollisesti myos yks tai kaks olutta = Euroviisut. Ja koska Robert ei paase kemuihin, niin aattelin etta no siinapas on oiva tekosyy olla menematta (oon vaha paska kaveri, nakojaan) niin sitte kaveri tasta lahelta sano etta oli ajatellu menevansa ja tarjos kyydin. No, taytyy sitten menna. Se niista viisuista. Harmittaa ihan oikeesti, ku multa meinaa naa jaakiekon mm-kisatki menna ihan kokonaan ohi kun en loyda mistaan mitaan toimivia streameja mitka on a) ilmasia ja b) joihin ei tarvi luoda tilia. Ja kun oon molempia oottanu innolla. Lauantai iltana on myos San Diegon elaintarhan 100 vuotistapahtuma Balboa Parkissa, ja se sattuu olemaan kavelymatkan paassa tan kaverin pippaloista, niin ehka Robert voi tulla toista suoraan sinne ja sit voidaan hiippailla siita eteenpain. Riippuu tietysti miten kauan paady piipol jaksaa hengailla.

Ja sitten onkin sunnuntai jo. Ja toita. Ja mun kaveri miesystavansa kera laskeutuu San Diegon lentokentalle iltapaivalla! Mut ei kylla naha sunnuntaina, koska niitten hotelli on Kearny Mesassa ja niilla on liput Alton Brownin esiintymiseen sina iltana. Harmittaa ettei oo varaa siihen koska me ollaan Robertin kans myos Alton Brown faneja (jos et oo jo kattonu Cutthroat Kitchenia niin suosittelen! Jaksot loytyy niiden viralliselta kanavalta youtubesta!) Alton Brown on maailman coolein tyyppi. Mut ei se mitaan, koska on toita.

Mut sit alkaakin kiva viikko ja saan hengailla vihdoinki monen vuoden jalkeen tan tyypin kans :D JEE!

Mitas muuta? Ai joo. Oon paattany etta alan soittaan rumpuja. Mun isa anto mulle sellasen kuuman vinkin etta jos asuu vuokralla eika oo varaa mihinkaan treenikamppaan eika tilaa rumpusetille (ja vuokralla asutessa ei ehka muutenkaan oo paras idea hakata rumpuja) niin voi hankkia sahkorummut joilla harjotella! Niinpa oon paattanyt etta jossain vaiheessa hankin sellaset itelleni! Sitten joskus kun vahan rikastun. Mun ja Robertin bandi talla hetkella: Robert - vocals, Jenny - EVERYTHING ELSE. Joo'o.

Nyt meen. Heitinpa oikeen mahtavat ripulit asken. High five sille ruoalle joka taman aiheutti. Salkkarit kutsuu.

2 comments:

  1. justin timberlake kuulemma esiintyy viisufinaalissa. aika jännä juttu. en kyl aio kattoa koska ei muuten viisut kiinnosta ja suomikin tippu sieltä jo alkuunsa.

    ReplyDelete
    Replies
    1. nain kuulin eilen! random! kuulemma naytetaan ensimmaista kertaa USA:ssa niin sen takia. Ma katoin noi semit eilen ja varmaan huomennakin kun ei kerran paaeventtia tuu nahtya.

      Delete