Thursday, May 5, 2016

Askaterluhommia.

Ohhoh! Himopostaan! Jaksan kerrankin kirjotella!

Halusin vaan sita sanoa etta onpa kiva askarrella pitkasta aikaa. Mun pomo on tosi hyva askartelemaan ja taitava kasistaan ja sen standardit on ehka hieman korkealla koska se ite on niin hyva, ja se monesti puhuu vahan pahaa meidan toisesta tyontekijasta kuka yrittaa auttaa sita tekemaan juttuja, niin mua vahan jannittaa se etta onko naa mun tyot mistaan kotosin. Mutta siita huolimatta, mulla on ollut hirveen kivaa tehda naita toita kotona, ja vaikka oonkin omasta mielestani tosi huono askartelemaan/kasitoissa (varmaan siks kun en koskaan tee mitaan, vaikka oon aina tykanny kasitoista ja puuhailusta ja ennen tein mielellani kaikkee) niin oon silti viihtynyt. Niinkun tuossa aikasemmin sanoinkin niin helposti vierahtaa muutama tunti puuhastellessa eika sita edes huomaa :D

Juttelin tassa aikasemmin pomon kans ja mun kotiin otettavat tyot oli nyt siis tehty kunnes saan haettua toista toisen varista huopakangasta. Koska tuota huopakangasta jai paljon yli, ja ajattelin etta ei varmaan haittaa jos leikkaan vahan itelleni siita, keksein tehda rusetin itelleni! Oon aina halunnu kaulaan laitettavan rusetin, ja oon mielestani jotenki sellanen rusetti ihminen niin paatin varkata ite sellasen. Tosin mulla ei oo mitaan nauhaa milla laittaa se kaulaan :( Ja jos en sellasta saa hankittua mistaan niin teen tasta toissa sitten hiuskoristeen koska meilla on pinneja mita voi liimata kiinni omiin tekeleisiin. Ihan simppeli tollanen juttu vaan, mutta jonkin tekeminen itselleen tuntu jotenkin niin hirveen hyvalta suoritukselta :D Kayttaisin jopa tuota, eika tuo oo mitenkaan huonon nakonenkaan!

Ja koska aiheena on askartelu, ja koska tyot on hoidettu, niin ajattelin nayttaa minka parissa oon tyoskennellyt!






Kissankorvapantoja, monia erilaisia sellaisia. Ja naista varikkaisista palasista tehdaan pienen pienia kissapehmoleluja jotka ommellaan kasin. Los Angelesissa on ens kuussa joku sellanen kissa coni ja pomo on menossa sinne myymaan kaikkea kasintehtya kissa-aiheista (ja minakin ehka, tosin saattaa olla etta jaanki vaan putiikkiin toihin. En osaa paattaa) ja silla on hirveesti tehtavaa sinne, joten lisapalkasta siis autan kissa-aiheisissa kasitoissa. Pomo on jo tehnyt koruja ja pinsseja sita varten, ja meinas tehda isompia pehmoleluja seka t-paitoja. Ja mina siis tein korvia ja todennakosesti ma oon se kuka saa tayttaa nuo pehmolelut! Jannaa.

No comments:

Post a Comment