Thursday, May 12, 2016

Duuhu.

Hohhoijaa. Jaksoin nousta seittemalta. Hieno suoritus! Piti saada rotskujen kanssa oltua ennen viisujen alkua, niin ei tarvi sitte kesken viisujen juosta niitten perassa estelemassa niita pahuudenteoilta :D No, ei niita pahuuksia tee oikeen kukaan muu kun Rae, ja sekin on vaan sita etta se menee sellasiin paikkoihin mihin silla ei oo mitaan asiaa. Mietein etta kavisko kioskilta hakemassa kaljan. Tai herkkuja. Kaljahan on tosin kylla herkku sinaansa. Riitais sit viela rahaa vessapaperin ostamiseen myos. Oon suunnitellu kaiken :D

Luin tassa juttuja mita oon sanonu Corneliasta. On viime paivina itkettany kun oon miettinyt sita miten se aina tuli sukimaan mun kasia, varsinkin sen jalkeen jos olin silittany sita. Rotat kun kohtelee lempi ihmisiaan niinkun ne olis rottia myos. Se on aikamoinen kunnia tulla kohdelluksi niin :D Sillon tietaa etta rotta tykkaa susta <3 Ihan vaan kun kirjotin ylos sen lauseen etta eilen mietein Corneliaa ja niita hetkia kun se hampaillaan hellasti nakersi pois mita nyt loysikaan mun iholta niin alko kyyneleet valua silmista. On kylla hieman ikava tata neitia, ja huomenna siita on jo kuukausi sitten kun se piti lopettaa. Tuntuu jotenkin kun olisin pakottanut itseni nopeasti paasemaan yli siita, tai olemaan ajattelematta asiaa sen enempaa, ja nyt sitten ne pois suljetut ajatukset tulee pintaan nain kuukausi myohemmin kun ei enaa aktiivisesti ajattele niiden pois tyontamista.

On viime aikoina tehny hirveesti mieli kirjottaa jotain uutta tuonna kirjotusblogiin. On ollut pari ideaakin, mutta pelkaan ettei niitten toteutus oo kauheen hyva sit lopulta. Ja kun ei oikeen kiinnosta pitaa blogia missa on joku 50 draftsia oottelemassa etta joskus korjaan ne :D Talla hetkella siella on 2 vanhempaa tarinaa vailla korjailua jotka oottelee julkaisuhetkeaan. Ehka pitais vaan koittaa alottaa ja kattoa etta mita tapahtuu! Jos ei silleen hatasesti kirjottele. Muistaa kirjotuskurssin aikataulut ja ohjeet ja sellaset niin ehka niista tulee ihan hyvia :D

Eilen latasin 3 numeroo tota FBP:ta ja luin niista 2 silla valin ku Robert nukku paivaunet ruoan jalkeen. Oon ilonen etta jatkoin tan lukemista, koska taa onki aika janna! Ja noi kaks paahenkiloo on musta tosi babely :D En osaa valita kumpi niista on enemman, kun yks on mies ja toinen on nainen :D Ja sitapaitsi tykkaan siita etta se nainen ei oo piirretty mitenkaan silleen overi seksikkaasti, vaan se on ihan tavallisen nakonen tyyppi ja tosi sellanen ihanan erikoinen ja kova :D Ja tassa sarjakuvassa on sitapaitsi mukana transhenkilo, ja noi paahenkilot on kummatkin people of color. Se mies on palestiinalais amerikkalainen ja se nainen on alkuperasin jostain keskiamerikasta. En nyt muista varmasti oliko Meksiko, mutta saattoi olla joku muu maa. Nyt yritan ladata 2 viimesta numeroo kakkosvoluumista, ja sit oon lukenu valmiiks tokan kirjan. Sit vaan kolmas voluumi lataukseen!
Tuli sit myos kateltua Futuramaa loppuillan. Sen taytyy kylla olla yks mun lemppareista. Voisin kattoo ton koko sarjan uusiks vaikka kuinka monta kertaa.

Niin etta nain. Enaa pari paivaa ja sit kaveri tulee kaymaan! JEE! Ku se pomo nyt sais otettua itteaan niskasta kiinni ja tois sen helvetin pinssilaitteen tanne niin saisin tehtya vahan toitakin. Mutta eipa oo viittiny vastailla mun viesteihin. Toivon ettei se tee mun toita mun puolesta :P Tarviin niita rahoja. Senhan vois kylla hakee huomenna kun Robertilla on vapaapaiva, tai sit ei oo valia jos se kone on siella sunnuntaina niin voin varkkailla koko paivan toissa. Ja ei se haittaa jos joudun tekeen toita kotoa ens viikolla, koska tuskin ma nyt niitten kavereitten kans oon ihan 24/7 kun ne asuu hotellissa sen aikaa kun ovat taalla. Kerkeehan noita nyt tekeen ihan millon vaan oikeestaan! Mut ois kiva vaha tietaa etta missa mennaan...

No mutta, ei muuta kun hyvaa viikonloppua. Nyt on mulla torstai, mutta kukaan ei varmaan lue tata kun vasta perjantaina.

No comments:

Post a Comment