Monday, May 23, 2016

Jaysis, what kind of a preacher are you?

Hellou.

Eilen oli tyopaiva. Tein taas oikeesti ihan vaan toita. Tai ensin tein toita, sit luin sarjakuvia loppupaivan. Saan taas ekstra palkkaa, jee! Kerroin sille helvetin Avon-tadille etta lopettaa sen mun hairitsemisen ja etta mua kyllastyttaa se etta se tulee koko ajan siihen vittuilemaan etta miten tylsistyneelta naytan. Sanoin etta jos tarvii aina huomauttaa niin ehka vika on mun naamassa, etta ma nyt vaan satun nayttaan talta. Ja etten jaksa kuunnella tuota joka kerta kun oon toissa. Se teki dramaattisen kaannoksen (se on sellanen kauhee drama queen :D) jonka jalkeen en nahny sita koko paivana :D Koska meilla ei toiminu wifi toissa koko paivana niin en paassy tuulettamaan voittajan tunnettani netissa asiaan kuuluville niin menin naapuriin kehumaan tekojani, hahaa! Robert sano etta kannattaako olla noin ilonen jos on pahottanu jonku mielen, mutta tosiasiassa, en ollut mitenkaan ilkea. Rauhallisesti kerroin tunteeni, kaytin mahdollisimman vahan syyttelevaa kielta ja puhuin rauhallisella aanella silmiin katsoen samalla.

Tosiaankin, wifi ei toiminu. Vitutti hieman, koska jai nyt sitte jaakiekko kattomatta. Sillon paivalla tietty otti paasta, mut kun nain ettei sita kultamitallia nyt tullutkaan niin ei sit enaa harmittanu yhta paljoa. Ja onneks olin ladannu koneelle ihan vitusti sarjakuvia niin oli jotain luettavaa sentaan. Mut koko paiva oli kylla vaha ensin tollanen onk-tonk, koska olin vartin myohassa, kiitos omien mokailujeni. Myohastyin ensimmaisesti bussista, en menny Robertin kanssa suihkuun kun aattelin etta on parempi menna vasta kun oon pessyt rottien hakit, mutten sit kerennykkaan suihkuun niin piti nopeesti yrittaa pesta haisevat alueet lavuaarissa ja siinakin tais menna vahan aikaa hukkaan :P Oi voi. No, sain sentaan kyydin kotiin Robertilta ja kotona otettiin pari bissee ja sit herkuteltiin ja katottiin Saturday Night Live ja myos PREACHER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Mut Robert kylla nukahti niin sen pitaa kattoo se tanaan. Mika ei haittaa ollenkaan koska ma haluun kattoo sen kuitenki uudestaan :D Mua ei silleen haittaa etta se on erilainen kun se sarjakuva, niinku monia faneja ilmeisesti haittaa. Siina on kuitenki tarpeeks samaa etta sen tunnistaa Preacheriksi. Ja se riittaa mulle. Sitapaitsi, musta on ihan hyva ettei oo liian samanlainen koska ajattelen niin etta jos olis, niin sit se vois helposti menna pilalle. Nyt kun on erilainen niin ei mun mielesta voi valittaa siita etta nyt pilataan koko sarjakuva tekemalla siita tv-sarja. Monet ajattelee tietenki painvastoin, mutta nain ajattelen mina ja kiitos siita, koska nain pysyy positiivisena sarjaa koskien :D

Haluaisin muuten leikata hiukset. Ja saatanpa leikatakki ihan ite kuulkaas. Ja ehka ne menee pilalle, ehka ei :D Ei voi tietaa. Linda ehdotti etta kattoo youtubesta jotain ja sit leikkaa, niin se teki. Ja niin maki haluan teha, mut ku taa nettipiuha ei riita tonne vessaan asti enka viitti olkkarissa leikata ku sit niita hiuksia on joka puolella :D Niin en tiia etta miten oikeen menettelisin. Pitaa varmaan kattoo vahan kerrallaan, sit menna vessaan leikkaamaan ja tulla takas ja painaa play'ta. Ehka se toimii silleen :D

No nyt oon kirjotellu ihan tarpeeks. Ettei vaan tuu kiintio tayteen. Rotille ruokaa ja jes, paasee taas kattoon Salkkareita. Viime viikolla taisin kattoa vaan kaks kertaa. Oli siis parempaakin tekemista :D (Ja nyt vahan ikava kavereita :/) Hoh.

No comments:

Post a Comment