Tuesday, February 23, 2016

Yllatyspostia!

Tanaan oven takana kolisi kummallisesti, ja tiesin heti ettei kyseessa ollut posti, koska ei kenellekkaan muulle ei tullut mitaan. Naapurien postiluukut ja laatikot kolisee sen verran etta kuuluu tahan meidan olohuoneeseen ihan selvasti kun posti kay tuomassa tuotavansa. Avasin oven koska alkoi tietenkin mietityttaa etta mika siella oven takana kolisteli asken. Ensin ajattelin etta oiskohan vanhempien laittama paketti tullu jo nain nopeaa? Monesti tulee tosi nopeaa. Mutta yleensa ne kylla kertoo millon ovat pakettia lahettaneet, joten ei se varmaan sekaan ollut. En ollut tilannut mitaan (milla rahalla, hohoo) ja Robertkaan ei ollut tilannut mulle mitaan lahjaa koska sillakaan ei oo ollu rahaa (perhanan vuokra ja huonot tyovuorot mulla niin en oo voinnut auttaa.)

No, pakettihan sielta paljastui ja kummastutti hirveasti etta mista moinen. Varsinkin kun siina oli sukunimien tilalle laitettu meidan lempinimet :D Avasin paketin ja huudahdin etta EIKAAAA koska sielta paljastu kaikki paitsi nelos kirja mun viimesimmasta villityksesta, eli Preacher-sarjakuvasta :D:D:D:D:D Ja lappu jossa luki etta Happy birthday Jenny! Ei ollu lahettajan nimea tai mitaan, mutta mulla on aaaaaaaaaika hyva aavistus siita kuka tallasia paketteja saattais lahetella, silla vaikka oonkin netissa kirjotellut himofanittamisestani, niin on olemassa vain yksi tyyppi kuka saisi paahansa lahettaa mulle tallaisen paketin: VELI.

Rakas veljeni ja mina kaytiin hyvinkin harrasta keskustelua puhelimitse tassa muutama ilta sitten kyseisesta sarjakuvasta, ja kerroin etta tassa on kohta kolmas kirja jo lopuillaan ja tama lupas etta jos tarvii niin voi lainata silta ne loput. No, ei ilmeisesti tarvi, silla joku, todennakoisesti se, osti mulle omat ja lahetti ne kotiovelle asti :D Keskustelu oli niin kovaa etta Robertia alko kyllastyttaa ja lahti hetkeks ulos :D Kavi hakemassa bensaa sillavalin siina toivossa etta kun se palaa kotiin, on Preacher fanit tukkineet suunsa silta iltaa :D Niin ei kaynnyt kuitenkaan. Nyt Robert voi palauttaa nuo lainaamansa ja alottaa ihan kaikessa rauhassa noiden lukemisen kun meilta nyt kerran loytyy ne ihan omanakin :D JEE!

Toinen asia mika piristaa on se, etta leikkasin farkkutakista hihat. Nyt se on ihan vitun makee liivi ja tunnen oloni ehka maailman kovimmaks liivi paalla :D Oon ollu kotivaatteissa liivi paalla, ja nayttany vahan typeralta, mut ei se mitaan ku on muuten nii kuul olo :D

Ja rotskut oli niin hirveen kivoja ja kiltteja tanaan! Raekaan ei tehnyt pahuuksia, ei tarvinu yhtaan laittaa sita time outiin tanaan! Corneliaki juoksenteli ympariinsa, laakkeet siis puree. Fester oli hassu oma itsensa ja Sam tuli pesemaan mun kadet kun tassa istuskelin. Se on hassu vanha mies.

Nyt siivoushommiin! Lupasin jo tunti sitte etta siivoan mutta sit aloin ihastelemaan mun ihka uusia sarjakuvaalbumeja <3 Ah jaysis.

NIIN ETTA HEIPA HEI VAAN. Jos en enaa palaa tanne niin oon karannut Teksasiin ampumaan pyssyja ja levittamaan jotain pimeaa jumalan sanaa a la Preacher.

ps. miks helvetissa mulla ei oo mitaan positiivista vastinetta tolle kurjaa-tagille? tai vituttaa-tagille? on toki juhlistamisen arvoista ja jannitysta elamaan, mut ne nyt ei ihan oo sama asia kuitenkaan? Oonko oikeesti noin miserable ihminen ettei voi olla mitaan kivoja tageja? :D Teenpa nyt pari uutta sitten! Heti ihan nelja uutta etta saa tagitettya paremmin :P

2 comments: