Sunday, February 7, 2016

Sarjassamme Miksei Se Soita: Pomo Vittuilee Taas. Osa 2.

Jaha. Lahetin sitte uudestaan viestia sille pomolle. Luuletteko etta vastas? No ei tietenkaan. Eika soittanu takas. Eika oo edes vaivautunu lukemaan niita viesteja mita oon sille lahettany vaikka se on kaynny Facebookissa. Reilu meininki. Mun pitais varmaan ihan oikeesti kehitella joku non-confrontational tapa sanoa sille etta hei, kun et vastaa mun viesteihin ja alan jahtaamaan sua ympari sosiaalista mediaa ja puhelimitse, tulee sellanen olo etta vaivaan sua ja se ei oo kauheen kiva. Siis mika siina on niin helvetin vaikeaa?! Jos sanoo etta "lauantai tai perjantai" nii EIKO SITA VOI SITTEN OTTAA YHTEYTTA ENNEN PERJANTAITA TAI LAUANTAITA?! Ei se mun kuulu mun mielesta jatkuvasti soitella niitten vuorojen peraan, jos ollaan jo alustavasti sovittu jostain. Se tietaa jo varsin hyvin etta oon halukas tyoskentelemaan ja etta mun aikataulu on 99% avoin. Ma en oo edes hetkeen viitsinyt kayda vapaaehtoishommissani vaikka mieli on tehnyt koska jos oon ollu kerran viikossa toissa tai on menny viikko siita kun viimeks olin, niin haluan pitaa aikatauluni mahdollisimman avoinna silta varalta etta yhtakkia tulee kutsu toihin. Ainoa paiva millon en yleensa mee toihin on jos Robertilla on vapaapaiva, ja joskus jos silla on 2 paivaa vapaata viikossa, niin saatan kuitenki menna sina toisena vapaapaivana ihan hyvaa hyvyyttani ja koska sille rahalle olisi kayttoa kuitenkin. Sit kuvittelin etta noh, yleensa se pyytaa mua sunnuntaiks toihin jos en oo ollu muuten. Olin viikko sitten toissa. Ei siis ollut pyytanyt toihin. Niinkun sanoin, ei ollut edes katsonut mun viesteja.  Nyt musta tuntuu silta etten viitti ollenkaan ottaa siihen yhteytta, mutta samalla pelkaan ettei sekaan sit ota muhun yhteytta ja en saa vuoroja talle viikolle. Mut toisaalta, jos yritan ottaa yhteytta niin sit tuntuu silta etta nyt vaivaan sita ihan hirveesti, kun kerran mulle vastaaminen on jo muutenkin tarpeeks vaikeeta. Etta sellasta. Mutta niinkun tossa toisessa postauksessa jo sanoin, etta on vahan vaikea valittaa kun pitais olla melko kiitollinen siita etta joku edes antaa mun tehda talleen under the table naita toita, kun munhan ei oikeasti pitaisi tehda mitaan hommia. Oon vaan valilla vahan hamillani; kun alotin naa hommat, annettiin mulle heti seuraavana paivana jo avain ja tarjottiin saannollisempaa keikkaa. Ehdotettiin etta 2 kertaa viikossa. Ei tarvinu olla samat paivat joka viikko, voidaan sopia siita viikottain. Nain sanottiin. Kuulemma toimi hyvin niin, koska sitten pomo voi ottaa vapaata tarvittaessaan, kun tietaa etta silla on joku joka hoitaa liiketta niina paivina. Mut nyt kavi nain. Robert sano ettei kannata varmaan huolestua liikaa. Etta valilla menee nain. Ja sit valilla taas on useamman kerran viikossa toissa. Ja sit on taas hiljasta talleen. Mut musta on ollu ihan liian hilajsta viime aikoina. Siita on jo varmaan kuukausi sitten kun oon viimeks vetany kunnon viikkoa. Harmittaa se etta edes tuntuu talta. Etta tasta asiasta saa edes nain paljon kirjotettavaa. Musta tuntuu epatoivoselta ja jotenkin hullulta. Etta oon taas vaan kuvitellut etta se valttelee mua, vaikka silla varmasti on oikeasti vaan tosi kiire (mut oikeesti, jos kerkeet kayda Facebookissa kommentoimassa, niin mikset kerkeais edes lukea mun viesteja samalla? Ne notification ikonit on siina vierekkain. Ei oo oikeesti niin vaikeeta.) Se etta et kayta mobiilia FB messengeria ei oo mikaan tekosyy koska mulla ei edes ole kannykkaa. Ja kait se nyt jossain vaiheessa kuuntelee puhelinvastaajasta viestinsa?

Joo'o. En nyt pitkastyta teita sen enempaa talla tarinalla, kun ootte sen varmaan jo ulkoa opetelleet :D Muuta uutista: Puppy Bowl on tanaan! Mennaan kattoon tohon nurkan taakse baariin. Meilla ei oo nyt nettia (ehka) koska Sam nappas siita johdosta kiinni mika yhdistaa modeemin ja koneen. MUTTA meilla saattaa olla lyhyempi varajohto viela kotona, etta ehkapa meilla on sittenkin netti. Saa nahda. Nyt istun kahvilassa tosin, ja vituttaa koska ostin jaateen joka oli 2.85, mutta koska maksoin kortilla, tuli siihen 30 centin lisamaksu + tippi, koska en uskalla olla tippaamatta koska oon niin reilu tyyppi :P Eli se maksoki 4 dollaria ja jotain centteja. Ottaa paasta, koska mulla on tililla aika vahan rahaa ja halusin juoda ainakin yhden kaljan tuolla Puppy Bowl hommassa. Mutta ehka Robertilla on sen verran kateista etta se voi tarjota vaimolleen yhden "urheilujuoman" :P Olut ja "urheilun" katsominenhan kuuluu yhteen!

Nyt lahden kotiapain kattomaan etta onko meilla viela sita tilapaista johtoa. Miks en tajunnu kotona tata asiaa? Piti tanne asti lahtea tuhlaamaan rahaa ennen ku keksein etta meilla kavi nain viimeksi ku joku rotista nappas hampaillaan siita paremmasta johdosta. Blooooo. Oli kait nii hirvee hinku paasta koneelle kattoon et onkos kutsua toihin tullut :P Rottien hakit kaipaa pesua ja sen halusin hoitaa ennen kun Robert tulee kotiin ja on aika vahan piristaytya koiranpentujen temmellysta katsellessa :D Ja kyllahan noi rotskutkin piristaa <3 Sellasta tanaan. Toivottavasti muilla riittaa toita. Tai vapaata, jos on sen tarpeessa. Hyvaa viikon alkua vaan kaikille.

No comments:

Post a Comment