Wednesday, March 16, 2016

Iltavuoroleski.

No nii. Rotat oli yokylassa hoitajalla, lordi kavi kattoon noita halyttimia ja olin sen 5-10 minuuttia ita se kestaa. Sit se kavi kattoon muittenki noita halyttimia ja me jouduttiin vaha seuraileen silleen salaa etta millon se lahtee ja sit kaytiin hakeen rotat kotiin :D Ja Cornelialle tuli ihan hirvee aivastelukohtaus tassa vaha aikaa sitte, just sen jalkeen ku Robert lahti toihin ja huolestuin ihan kauheesti etta nyt tuli akuutti lahto elainlaakariin ja miten jarjestan kyydin ja rahat jne, mutta onneks se loppu sit lopulta kuitenki, ja se punanen sielta sen nenasta ei ollu verta, vaan sita tavallista rakaa/nestetta mita sielta nenasta tulee :D Rottien kyyneleet/raka on siis punaisen varista ja sita kutsutaan nimella porphyrin. Oon muuten saannut elainhoitajaaki tuolla elainlaakarin vastaanotolla sivistaa asiasta :D

En nyt tiia tarkalleen etta miks aloin kirjottaa tata entrya koska mulla ei oo sen enempaa sanomista. On taa blogaaminen ollu aika hankalaa naa pari viimesta paivaa, etta oon vaan pakottanu kirjottamaan vaikkei oikeesti tunnu silta etta edes kannattaa :D Ja kun en oo kameraakaan jaksanu tyhjentaa niin ei oo mitaan kuvia edes.

Sen verran voin sanoa etta ulkona on kivat 24 astetta, ja oli ihan ajella ikkunat auki hakemaan rotskuja. Makin olin vaan hihattomassa paidassa ja hameessa. UUUUH. Tekis mieli menna pihalle, mutta kun en koskaan keksi mitaan tekemista yksin. Poyraileenkaan en viitti lahteen hameessa :P Etta kaitpa mina istun taalla sisalla koko paivan yksikseni. Tai rotat seurassani. Ei oo mitaan luettavaa edes nyt ku luin ton FBP:nki loppuun ja mulla ei oo sita tokaa kirjaa :/ Ja en osaa paattaa yhtaan etta mita lukis seuraavaks vaikka hylly on pullollaan kirjoja joita en oo lukenu, tai joita oon alottanu mut en oo lukenu loppuun. Oon vaan niin tylsa etta luen aina samat uudestaan ja uudestaan. Robert ainaki alotti Preacherin lukemisen ja oon siita erittain mielissani :D

Robert on tanaan randomisti iltavuorossa. En oo hetkeen ollu yksin illalla kotona, koska normaalisti se on toissa samoihin aikoihin kun kaikki muut kunnon kansalaiset :P (sarkastisesti sanottuna, koska mika vittu siina on etta ei voi olla responsible_adult muka jos kay toissa eri aikoihin kun toiset?) mutta paatin etta paastankin rotat vasta illalla tahan heilumaan niin on edes jotain seuraa :D Iltapaiva tassa vaan vahan venahtaa nyt kun en tiia mita teen ja silleen :D Me siivottiin eilen niin ei oo oikeen siivottavaakaan :D Tiskit vois tietty pesta.

Joo'o. Tulis joku edes kahville joskus. Tosin ma en kylla edes juo kahvia...

No comments:

Post a Comment