Saturday, October 3, 2015

There are no saints in the animal kingdom; only breakfast and dinner.

Siella on ihanan syksyinen ilma tanaan. Kylla siella tarkenee viela ihan t-paidalla ja shortseilla ja illallakin, mut siella tuulee vahan, on vaha viileempi ja pilvista. Asteet vahenee pikkuhiljaa. Ikkunat on viela auki, mutta tuulettimet on laitettu pois paalta ja rottien jaapullot on tyhjennetty ja laitettu kierratyspussiin. Syksy! Tuntuu kivalta. Taallahan se syksy tietenki on vahan eri ku Suomessa, mutta kylla sen tunnistaa kun seisoo tuolla pihalla ja tulee se sellanen tuoksu ja tuulahdus.

Pojat kavi kylvyssa toissapaivana. Festerilla ei ollu kivaa. HUUSI koko ajan. Sam oli reipas. Tuntuu etten saa noita kahta yhteen millaan. Oi voi. Cornelia on ollu ekstra herttanen viime paivina. Yks paiva kateltiin tv:ta yhessa ja se vaan rentoutu siina mun vierella ja halus rapsutteluja. Aina jos piti nousta Raen peraan niin Cornelia jai oottelemaan siihen sohvalle ja kun tulin takas se pisti heti paata taas mun syliin ja silmat kiinni <3 On se niin sulonen. Ja tanaan se toi mulle "lahjan": oli vessasta loytany pyyhkeen palasen ja toi sen mulle ja istu syliin :D Voi voi <3 Laakekuuri nayttaa toimivan mutta kylla se viela vaha rykii valilla.

Robertin sisko tuli yllatysvierailulle miesystava mukanaan yhelta yolla eilen :P Olin just laittanu lapset nukkuun. Se oli vahan kannissa ja halus etta lahetaan sen kans ulos. No yhellehan me kerettiin. Se tarjos kaikille juomat. Mun pitais kuulemma ruveta lastenvahdiks sen pojalle tassa kuussa. MUT KU SIITA EI SAA RAHAA ;_____; Nii vaha vituttaa. Ku en oikeen tykkaa lapsista :P Se on niin rasittava muutenki se sen poika, ku se ilmeisesti tykkaa musta ja Robertista tosi paljo, nii sen pitaa aina pistaa kauhee show kayntiin ja yrittaa impress meita aina ku nahaan sita. Olin muute ite just yhta hirvee saman ikasena, etta haluaisin nyt pahoitella kaikille jotka joutuvat oleen mun ymparilla siihen aikaan :D Ymmarran tuskanne.

Jaha. Olin aatellu antaa fammulle takas ne rahat mita isa lahetti niita koulujuttuja varten. Mut koska siita koulusta ei tullu mitaan niin aattelin et kannattaako naita pitaa. Mutta nyt Robert pisti mut hakeen money orderin niilla etta saadaan vuokra maksettua, ja koska ma voin maksaa osan siita nyt niin jaa Robertillekki vaha ylimaarasta rahaa. Tosin ilmeisesti sen tili on taas miinuksella. JOKA KUUKAUSI. Bloo. Mahtaa kyllastyttaa anoppia ku pitaa jatkuvasti lainata rahaa meille -__- Muakin kyllastyttaaaaaa.

Tv:sta tulee Live From New York. Eli se Saturday Night Live dokkari. Seki alkaa huomenna, ou jee! Siella naky asken se kuumin jasen Beastie Boys'ista :D Jes.

Toivon etta se Julianin reissu toteutuu. Ois kiva kayda vahan jossain missa en oo ennen kaynny. Ja siella pitais olla aika syksyiset maisemat kait. Ois kiva vaha saada raitista ilmaa valilla. Niinpa niin. No. Ei tassa mitaan sen kummempaa. Jatkan nyt rottien hakkien pesemista. Jannittava lauantai ilta :P

No comments:

Post a Comment