Monday, October 12, 2015

Plotsligt hander det!

Oho. Olin tassa siivoilemassa olohuoneen poytaa kun alko viestia pukkaamaan ja kaveri kyseli etta kiinnostaisko tyo. No tottakai kiinnostaa, mutta muistutin sita siita etta pitaa olla vaha niinku silleen under the table ja etta saa maksun kateisena. Ei sit ilmeisesti ollu mikaan ongelma, koska nyt oon yhtakkia menossa toihin huomenna :D Meen tuuraamaan kaverin kaveria kuka pitaa jotain putiikkia tuolla yhessa ostoskeskuksessa La Mesassa. Kymmenesta kuuteen, 8 dollaria per tunti. Ei paskemmin ku aattelee etta mulla ei oo pennin penniakaan ja nyt saan kateen 64 dollaria :D Paljo parempi liksa ku edelliselta random tyokeikalta. Se tyokeikka oli kylla $10/tunti, mut ku olin siella vaan 3 tuntia niin se palkka ois ollu $30, mut silla naisella oli vaan kakskymppisia niin sainki 40 dollaria. Mut jessss! Jannittaa. En oo ikina ollu myyntialalla. Mun jokainen tyopaikka on ollu varastolla, missa voi kiroilla tyokavereilleen ja ilmasta vapaasta kuinka perseesta ne on jos alkaa vituttaa ;D Kuulemma kassakone on vaan sellanen swipe homma mika laitetaan puhelimeen kiinni, sehan on katevaa. Ei varmaan tarvi kauheesti edes kayttaa matematiikkaa. Toivottavasti ei, ma oon niin surkee ihan perus laskuissakin. Kaveri lupas tulla koulun jalkeen hengaamaan ettei mun tarvi olla yksin siella :D Tulee jotenki tosi teini olo :D Olla ostoskeskuksessa toissa, tuuraamassa ja sit kaveri tulee koulun jalkeen hengaamaan. Tosi tollanen Amerikkalaisen teinikomedian alku :D Mut ihan kiva :D Harmi vaan etta Robertilla on huomenna vapaapaiva, niin nyt ei sit kereta iltapaivalla hengailemaan, mut keretaanhan me loppuilta sit kuitenki! Ku kuudelta paasee toista. Ja sit illalla aateltiin menna pelamaan trashy triviaa pitkasta aikaa! Jee! Robertki saa vaha olla yksin, sehan ei koskaan saa vietettya aikaa ittensa kanssa ku ma oon aina tassa pyorimassa. Saa pelata peleja ja lukea ja katella vaikka leffoja mitka ei mua kiinnosta :D Tai saahan se nyt aina pelata ja lukea, mutta se tekee niin aika harvoin ku se aina aattelee et sit mulla on jotenki tylsaa :D Mahan kulutan aikani oikeen hyvin tassa koneella ja rottien kans ;) Mut jes, olipa kiva tallanen random yllari! Ja voihan olla et sit tulevaisuudessa saa lisaa keikkaa jos menee hyvin. Tosin nain toivoin ku tein sita vintage pakkaamishommaa sillon kerran, mut enpa usko enaa saavani mitaan kutsuja niitten apuvaeks :D Sitapaitsi niilla oli aika paljo porukkaa avustamassa jo valmiiks. Mut taa saattaaki olla vahan eri asia, koska taa on keskella viikkoa, sellasina aikoina kun muut on toissa! Ja mahan en tee siihen aikaan muuta ku kaivan napaa, niin mika ettei! Huh! Nyt pitaa laittaa ruokaa ja katella vahan ton Festerin peraan. Jes!

Ai joo, halusin mainita etta tuo titteli tulee Ruotsalaisten Triss-arpojen mainoksesta :D Meilla aina kotona sanottiin etta "plotsligt hander det!" lapalla jos jotain typeraa sattu :D Esim jos joku pieras oikeen kovaa tms. Tyttiki kayttaa tota, ja meilla on aina kaikkia "plotsligt hander det!" juttuja :D mut hei, PLOTSLIGT HANDER DET!

No comments:

Post a Comment