Wednesday, October 7, 2015

100 % Kyllastynyt.

Oon yrittany kirjottaa tanne blogiin nyt 2 kertaa ja molemmilla kerroilla poistanu kaiken mita kirjotin. Niin vahan kiinnostaa yhtaan mikaan nyt. Enpa oo nauttinu paiva telkkaristakaan pariin paivaan. EI VAAN KIINNOSTA. En keksi mitaan mita kattoisin paivisin, paitsi nyt siis Salkkarit ja naa tallaset vakiot. Iltasin oon jopa PIIRRELLYT. En piirra koskaan koska mua vituttaa piirtaa :D Se oli sellanen juttu missa olin joskus ihan hyva jopa, mutta sit lopetin ja nyt vituttaa koska ne hyvat piirrustukset on sellanen entinen muisto vaan. Sama laulamisessa ja basson soittamisessa. En oo enaa hyva missaan. Eika mulla oo koskaan tarpeeks motivaatiota harjottaa itteani uudestaan koska turhaudun niin helposti ku mikaan ei onnistu niinku ennen enka tykkaa mistaan mita teen ja blaabadiblaaaaaaaaaaa. Meen triviaan tanaan koska taa asunto ajaa mut hulluks :P Ehka vahan ihmisten ilmoilla oleminen auttaa. Robert on sellanen etta se vaan haluaa olla kahestaan koko ajan, ja ymmarran sen koska sen tyossa se joutuu olemaan ihmisten kans tekemisissa koko ajan ja sit ku tulee kotiin niin ei kait sita enaa siina vaiheessa kauheesti muitten seura enaa kiinnosta paitsi vaimon lohduttava olkapaa :D Ma taas istuskelen taalla yksin paivat pitkat ja vaikka oonki vaha sellanen loner nii kylla mua alkaa vaha pelottaa jos oon monta viikkoa ilman mitaan seuraa paivisin :D Kay talleen etta alkaa kyllastyttaa KAIKKI ja kaipailemaan seuraa ja kavereiden juttuja jne. Niin paatin hankkia itelleni kyydin ja et meen triviaan. Nyt pitais vaan lapset paastaa ulos ennen sita ja syoda, mut ei tee mieli ruokaakaan. KYLLASTYTTAA niin pahasti :D Tosin soin kylla sipseja tosi paljo ja join energiajuoman etta se johtuu kylla ihan varmasti siita. Yokottaa vahasen :P Njoo'o. Oon huomannu etta tassa koyhaillessa ja rutiinittomuudessa on menny vaha tuo itseluottamus alaspain. En oikeen usko enaa itteeni. Mitas tassa nyt ois mihin uskoo ku perseellaan on paivat pitkat? Robert sano etta hanki harrastus. No helppohan se ois jos ois rahaa, ku tuntuu etta kaikki kivat jutut maksaa. Kaikki ehotteli facebookissa kaikkee mihin tarvii rahaa vaikka sanoin et ei oo rahaa. Niinku beach yoga oli ihan mahtava idea, ja ilmanen, mut ma en edelleenkaan aja autoo, enka ma lahe pyoraileen joku 10 kilsaa ja sit viela jooga siihen paalle. Ei mun kunto nyt niin hyva oo kuitenkaan :s Nii pitais sit joka paiva maksaa bussilippu, eika mulla oo varaa sellaseen. Niin jaa nyt "ilmaset" rantajoogailut tekematta. Mission Valleyyn ois helppo pyorailla niin jos saan jostain lintukirjan kasiini (joku lupas napata mulle sellasen kirpparilta) nii aattelin et alan lintubongaan tossa San Diegon joella. Ku osaan sinne jotenkuten ja se on aika lahella. Pitais naha jotain lintuja. Ja sit samalla vois esim. pyorailla jokireittia pitkin! Se ois ihan jees harrastus! Rauhoittava! Ja siina sais liikuntaa ja raitista ilmaa. Musta on tosi rauhottavaa vaan katella lintuja. Se kay mulle vahan niinkun meditoinnista :D Ehka ma olisin paniikitompi ihminen jos harrastaisin jotain, varsinkin jotain jonka koen olevan rauhoittavaa. Nousis muuten varmaan taas tama itsetuntoki vahasen ku ei jatkuvasti ois sellanen surkee ihminen fiilis :P Mut nyt meen hengaan rottien kans. Niitten mielesta en oo surkee. No, Cornelia ehka tykkaa etta oon koska oon nyt pari viimeset paivaa joutunu tokkaamaan ruiskun suoraan sen suuhun ku se on nyt paassy jyvalle siita etta sen ruoassa on laakkeita seassa :D Ne on liian fiksuja nuo rotat valilla! Etta sellasta. Hohhoijaa. En ees jaksa nyt laittaa mitan tageja tahan. Vitut.

2 comments:

  1. Hyvältä kuullostaa lintu bongaus:) meil o Tampereella ainaki kesäisin myös ilmaisia puisto jumppia vähä niinku toi jooga juttu. Kantsii tsekkaa jos teidä lähel olis jotain puistoja Mis olis jumppia:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lintubongaus ois just jees :) kylla tassa jotain jumppia on mun mielesta ollu mut ku sen pitaa olla nimenoman joogaa :D lahin on keskuskirjastossa mut sinnekki joutuu meneen bussilla :/ kesalla ois tosin varmasti ollu lahempanaki! en vaan hoksannu kattoo. varmaan nyt syksylla siirrytaan enemman sisatiloihin (tosin syksy oli ne 2 paivaa ja nyt taas viittis joogailla pihalla ku on yli 20 astetetta :D et ehka niita kannattaa katella viela!)

      Delete