Saturday, September 5, 2015

Typerat tatuoinnit.

Nyt kun tuo Awesome Fest taysilla kaynnissa ja pyorahdin tuossa peilissa, tulin ajatelleeks kaikkia ihmisia keta noilla festareilla yleensa nakee. Suurin osa niista on tatuoituja, ja siella aina tulee joku vastaan kuka kehuu tautointeja jne.

Mulla on itella 12, kaikkia aika pienia, ja ne on vahan siella sun taalla. Monet niista voi helposti laittaa piiloon t-paidan tai pitkahihasen alle. Jotkut aina pilkistaa esiin vahan riippuen minkalaiset vaatteet on paalla.

Mulla on melkeenpa vaan TYPERIA tatuointeja. Monet ei oikeen ymmarra mita se tarkottaa. Monien kommentti kun sanoo etta on typerien tatuointejen omaava on se etta "no mut eihan ne oo typeria jos ne merkitsee sulle jotain." Mut kun ma oon vahvasti sita mielta ettei tollaset huonotkaan kuvailevat sanat oo aina huonoja asioita :D Ja tama vanhentunut ajatus siita etta tatuointejen pitais aina merkita jotain...bloo. Onko tatuoinneissa viela sellanen stigma ettei niita kannata ottaa ellei oo miettiny niita koko ikansa vai mita? Mun on vahan vaikee loytaa yhtaan mitaan merkitysta monista mun iholla olevista merkinnoista. Mun ensimmainen tatuointi on sellanen nautical star tuossa nilkassa. Hankein sen kun olin 16 vuotta. Koittakaapa keksia sille joku merkitys :D Sen ainoa merkitys on se, etta olin 16 ja halusin tatuoinnin. Ei se mua kaduta eika vaivaa tuossa. En ma ehka enaa hankkis samanlaista, mutta en ma mieti asiaa sen enempaa. Ei silla oo pakko olla mikaan merkitys. Kiva tarina siina ainakin on se etta kaverin aiti oli antanu sille luvan laittaa ranteeseen pienen tahden koska se oli niin pieni ja harmiton, ja paatin ma sitten kysya omilta vanhemmiltani etta oisko ok jos makin laittaisin, jos kerran ite maksan siita. Aiti sano etta kysy isalta, isa sano kysy aidilta, ja menin edes takas keittion ja olohuoneen valilla kunnes hermostuin ja sanoin etta eiko joku nyt voi vaan sanoa etta onko se ok vai ei. Tosin oishan siita niitten edestakasin menemisesta pitanyt jo arvata etta on se ihan ok. Mun isa on kuitenki aina halunnu tatuointeja itekki, ei oo vaan paassy koskaan laittaan sellasta :D Nainpa keskusteltiin sitten etta minkalainen, kokoinen ja mihin se tulee. En saannu laittaa ranteeseen koska mun fammu ois sit huomannu sen, niin se paatyi tuohon nilkkaan. Mun koko perhe lahti mulle kaveriks ku menin tekeen sita tatuointia. Oltiin kaverin kans tosi kuul yla-asteella ku meilla oli tatuoinnit ja meidan vanhemmat oli niin ok sen asian kans.

Suurinosa mun tatuoinneista on ihan taysin merkityksettomia. Ne on sellasia etta tuli joskus joku kiva idea mieleen mika nayttais kivalta, ja sit koska ei oo oikeen varaa laittaa mitaan silla hetkella niin teen niin etta jos se ajatus on viela sitten mielessa kun on varaa, niin sit laitan sen. Joskus en edes mieti niin pitkaan. On pari sellasta idea jotka on ollu tuolla korvan takana jo pari vuotta, jotka aion vielaki laittaa joskus, mut sit taas on sellasia uusia ideoita mitka saatan toteuttaa ennen niita parin vuoden takaisia. Ihan vaan koska ne voi olla helpompi toteuttaa ja koska tuntuu silta etta haluan laittaa ne iholleni. Viime vuoden tatuointi, rotta, oli tosi impromptu. Menin kaverin mukaan kun sen piti laittaa tatuointi, ja mulla itella ei ollu rahaa just sillon, mutta kaveri yllytti ja lainas rahaa :D Niinpa sain kasivarteeni rotan siluetin. Ja hei, mulla on Kirkan "Hengaillaan" biisin avaussanat (tai numerot, tassa tapauksessa) tatuointuna niskaan :D (22:45) Eika sillakaan oo silleen mitaan syvaa merkitysta. Jos siihen pitaa joku merkitys keksia niin se biisi on aina ollu sellanen lappa kavereiden keskuudessa. Viime Suomenreissullani mentiin Lindan kans hakeen noi tatuoinnit :D Ja Tytin ja Jessicanki on pitany laittaa sellaset. Mulla on myos iso hammaskeiju kasivarressa jonka oon ite piirtany, koska why the hell not? :D

Ukkoni on myos typerien tatuointien mies. Silla on joku kaverin piirtama random aseistettu luuranko kasivarressa, iso maalitaulu keskella rintaa ja kaikkee sellasta :D Kaytiin 2 vuotta sitte kesalla yhdessa hakeen uudet tatuoinnit. Robert otti Blackbeardin lipun mahaan ja ma otin 2 sydanta rintaan missa lukee I THINK I'M WONDERFUL. Lisaa tallasia.

Mun seuraava tatuointi tulee olemaan kaveritatuointi. Me otetaan kaverin kans sellaset karkkisydammen muotoset juustonpalaset :D Koska ollaan juustobeibeja. Ma voisin istua tuolissa neulan alla tuntikausia ihan vaan tallasten typeryyksien takia.

Se, kun ihmiset kysyy minka takia joku tekee yhtaan mitaan ulkonakoon liittyen, on aina tosi rasittavaa. "Miks otit tollasen? "Miks varjasti hiukset just tuolla varilla?" "Miks sulla on niin paljo lavistyksia?" Miks kukaan tekee yhtaan mitaan ulkonakoonsa nahden? Mapa heitan nyt oikeen tallasen villin arvauksen tassa ja sanon etta EHKA IHAN VAAN SEN TAKIA KUN NIISTA TUNTUI SILTA JA NE NYT SATTUU TYKKAAMAAN SELLASISTA JUTUISTA. Ihan vaan talleen arvaan ;)

Lisaa typeria tatuointeja mulle, kiitos!

Silleen! En viitti alkaa ottaa niskasta kuvaa, ku se menee vaha vaikeeks. Enka myoskaan aatellu paljastella mahaani webbikamerassa :D Ja tuota nilkkaa saattaa myos olla vahan vaikee kuvata jos ei oo silleen akrobaattisesti taitava. Mita mina muuten en ole niinkaan. Mutta ei kukaan nyt oikeen jaa paitsi mistaan jos en laita niista kuvia.

2 comments: