Wednesday, September 2, 2015

Tar City blues.

Mulla on ollu tuolla jossain paan uumenissa viime aikoina sellanen ihan hyva olo. mun opintotukihommat menee eteenpain ja se on hyva juttu. hoidan ne viimeset hommat sita varten talla viikolla. ou jee. toivottavasti kohta ropisee raha taas!

Tuntuu etta on koko kesan pompannu eteen kaikkia ihania kesajuttuja mun kotikaupungista. kesa onkin oikeastaan se ainoa aika vuodesta kun saatan hieman ikavoida kyseista kaupunkia. se on muuttunu ihan hirveesti siita kun asuin siella, tai edes siita kun kavin saannollisesti kaymassa. tuntuu etta siella on kesasin kaikkee kivaa tapahtumaa jne nyt. ei ehka mitaan sellasta mita tekisin taalla kuitenkaan mut kiva naha etta kaupunki kukoistaa kesasin. janna etta kesalla tulee ikava, koska meilla on taalla mun lemppari kelit kuitenki kesalla eika meilla oo hyttysia ja arvostan pimeita kesaoita :D ja ku ne pimeet illat on lampimia viela kaikenlisaks! viimeks kun paasin kaymaan talvella 2013  oli se tietty ihan mukavaa mut talvi vaan ei oo mun juttu. eri asia jos Robert on mukana koska talvi on sille aika janna juttu, mut jos yksin matkustan en halua menna talvella. toivon etta joskus tulevaisuudessa olisin tarpeeks varakas hankkimaan meille kesaasunnon kotikaupungistani etta voitais viettaa siella vaikka kuukausi tai pari viikkoa vuodesta. mut jos taalla on kuuma ja siella sataa nii en ehka haluu lahtee :D en ikina haluais muuten asua siella, mutta joskus vaan tekee mieli kaymaan, varsinkin kesalla. sillonhan se on paras kayda siellapain maailmaa nain muutenki :D

No comments:

Post a Comment