Wednesday, September 9, 2015

Tassa ma nyt olen! (Taas!)

Koska taalla pyorii valilla uusia lukijoita, niin ajattelin laittaa tanne tallasen hurmaavan "Tassa ma nyt oon" postaukseen kuvineen  taas. MORRJENS! Oon lahossa kuvaamaan yhta kaveria toisen kaverin kans. Tasta tulee kivaa. Ulkona on 35 astetta lamminta. Taalla sisalla on vahintaan 30. Meidan nakurotallaki on kuuma! Se makas eilen kyljellaan niinku rotat tekee ku niilla on kuuma, ja tanaan se makas ton tollasen jaisen vesipullon vieressa. On kylla maailman kirjat sekasin kun nakurotallaki on kuuma. Tietaa etta taalla sisalla on jarkyttavat olosuhteet. Naa rillit on kohta ihan huurussa ku hikoilen. Joo'o. Tuli kutsu kaverin altaalle taas. Meen ehka kuvausten jalkeen. Pitais ehka ilmottaa sille asiasta. Onneks on viela lomaa ku on tallaset kelit koska en ma uskaltais jattaa rottia koko paivaks yksin. Nyt kuitenki voin tarkistaa etta niilla on kaikki hyvin ennen ku meen mihinkaan, eika me kauheen kauaa olla kuitenkaan. Huhhuh. Join energiajuoman ja nyt mulla on liikaa energiaa. Onneks taytyy kohta menna. Hellurei.

6 comments:

  1. hauska kuva, rouva lempipuuhassaan :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oot lukenu tarkasti tata blogia ku muistat tollasia ;D

      Delete
    2. heheh, teen ite samaa ;D mut tietty ilman mitään todistusaineistoo koska oon muka niin hienosti käyttäytyvä leidi :DDDDD

      Delete
    3. no ilmeisesti oot kun ei oo tullu dokumentoitua ;D mulla on myos mun isalta peritty huono tapa piereskella ruokakaupassa ;D

      Delete
  2. Vau tänne syksyyn kelpaisi ripaus lämpöä myös!

    ReplyDelete
    Replies
    1. On ihan kiva et taalla on lammin viela, mut tanne sisalle haluaisin tilata hieman viileampaa :D

      Delete