Monday, December 18, 2017

12 Days of Christmas: 5 & 6.

Hahaa! Kekseinpas jotain sukkaanlaitettavaa ja itsetehtya! Ei ollu kuponki talla kertaa. Niita onneks on tarvinu vaan teha kaks tahan mennessa. Mutta Robert oli vinkannu jotain etta ma voisin ihan hyvin piirtaa/maalata sille jotain. Mulla ei oikeen oo mitaan materiaaleja tms, mut kekseinpa silti jotain siihen suuntaan. Tai siis, mun maalit on vaikeessa paikassa etten niitten peraan viitti lahtee, mun varikynat on tylsat eika mulla oo terotinta ja mun tussit on kulahtanu. Eika mulla kylla mitaan kangastakaan tai mitaan hyvaa alustaa millekkaan piirtelyille/maalailuille ollu. Mut sit keksein, etta kun on yks tollanen valokuvaraami mita ei olla kaytetty, niin jos sinne laittaa jotain. Niin sit tein niin etta piirsin yhen kuvan meista (siis yhesta oikeesta kuvasta) ja kaikkee cheesya ja ihan vaan yhella paksulla mustalla tussilla ja saman varisella kuulakarkikynalla varitin ja tuli just hyva. Nayttaa oikeen hyvalta. Ite varkattya ja jotain mukavaa ja romanttista jne. Tai kun sanoin Robertille etta ku musta se oikeen valita mistaan mun taiteiluista niin se sano et mut jos se liittyy jotenki meihin tai johonki mista tulee jotain kivaa yhteista mieleen nii kylla se sit (se tykkaa monesti jos oon piirtany jotain toheroita meista johonki random paperiin) nii tama on just sopiva :D Ja ku meilla ei oo oikeen mitaan kuvia meista yhessa esilla nii tama kay nyt siita! Ja sai kayttoa niille raameillekki!


No nii, nyt vihdoinki jatkan tan kirjottamista, nain kaks paivaa myohassa. Oh well. Robert tykkas tosi paljon tuosta vasailemastani raami/piirrustushommasta. Se oli aika otettu. Etta se oli onnistunu lahja! Ma sain Robertilta tuoksukynttilan, joka on lisanny joulutunnelmaa kotiin, ja muutaman suklaapatukan ja raaputusarvan. Arvat ei oikeen tuottanu voittoa, nii Robert sit jatko niitten ostelua mulle koko illan melkeen. Sen mielesta kuulemma taytyy voittaa ainaki kerran, muuten sen lahja on ihan mitaton. No kylla sielta sit jotain tuli kuitenki.


Eilen Robert sai multa BB 8 joulukoristeen, pienen Star Wars legopaketin ja suklaa kolikoita. Ma sain sen, etta me mennaan luistelemaan perjantaina :D Coronadoon varmaankin. Ne mainostaa sita etta voi luistella meren rannassa ja kuinka siistia se on. Siis niilla on siella sellanen fake skate rink nyt joulun aikaan, ja se on isketty siihen meren rantaan. Mielenkiintosta.


Ostin jo eilen Robertille jotain laitettavaa talle paivalle. Oltiin Beaverissa ja sillavalin ku Robert kavi vessassa huikkasin akkia baarimikolle etta mies on vessassa, laitappa akkia sille kymmenen dollarin lahjakortti. Olin just kerenny sen laittaa lompakkoon piiloon ku Robert tuli vessasta. Tassa lauseessa on mainittu "vessa" ihan liian monta kertaa. Eikohan se tullu jo ihan selvaks missa se mies kavas.


Nain. En nyt jaksa hirveesti tahan selittaa mitaan sen enempaa, kun taa on jo muutenki myohassa tama teksti. Eilen oli kiirepaiva hommissa, porukkaa vaan tuli jatkuvasti enka meinannu kereta lounaalle tai kuselle. Mut sit kavin vinguttaan Rubio's lahjakorttia, ja siina oli tarpeeks etta sai sen annoksen JA juoman jopa. Erittain tyytyvainen tahan! 


No comments:

Post a Comment