Monday, January 18, 2016

Tyon iloa! (Reprise.)

No oho! Tama paiva on ollut eilisen vastakohta. Tai ainaki aamu oli ihan eri maata kun eilen!

Nousin Robertin kanssa kun sen kello heratti ja menin heti suihkuun. Sainpa hiuksetki pestya ennen toita, for once :P Ja oli aikaa laittaa naama kuntoon ja antaa hiusten kuivua, syottaa rotat ja vaihtaa niille uudet vedet pulloihin, ja kerkesinpa jopa kattoa jakson Criminal Mindsia! Ja mulla oli lappari valmiiks jo pakattu kassiin niin ei tarvinu miettia sita. Rauhassa kavelin bussipysakille ilman mitaan kiireita.

Toihinkin saavuin sen verran etuajassa etta kavinpa Starbucksista hakemassa jotain aamupalaa, kun en kerran kayttanyt mun aikaa kotona hyvakseni siihen tarkotukseen. Pitkasta aamupalajonosta huolimatta avasin kaupan normaali aikaan! Tosin taalla on ollut tosi hidasta tanaan, ja vasta asken tuli myytya paivan ensimmainen tuote; korvakorut. Ja omistaja toi vanhan puhelimen milla saadaan nyt sitten vingutettua korttimaksut! Saa nahda kauanko jaksan taalla kokottaa, pitais kait kerrankin koittaa olla kahdeksaan asti auki. Siita saa enemman rahaa ;D 

Saattaa olla etta tyovuoro rapsahtaa huomisellekkin! Mika on tietty tervetullutta. Ylihuomenna on Robertilla vapaata ja torstaina myos. Keskiviikko on Robertin paiva ja se saa valita mita tehdaan ja torstaina on mun paiva, eli mun vuoro valita mita tehdaan. Todennakosesti viedaan Cornelia elainlaakariin, jos saadaan aika sille paivalle. Pitaa huomenna soitella. On taas laakekuurin aika meidan pikku nakuilijalle! Mutta se pitaisi pystya suorittamaan aamulla, etta on sitten loppupaiva aikaa tehda vaikka mita! Ajattelin etta jos menis taas kaymaan elaintarhassa :D Kun kerran pystyy ja jai niin paljon kierrettavaa viime kerralta. Pitaapa muistaa ladata kameran akku kerrankin!

Mitas muuta? No, tanaan kun pomo tuli pyorahtamaan tassa, vei meidan lemppari vartija meidat kellarikierrokselle ostoskeskuksen alle :D Se oli aika jannaa. Siella on vaikka mita tyhjia huoneita tuolla maan alla, isoja sellasia minne sais vaikka biljardipoydan tai jonku salaisen kerhohuoneen :D Sellasta levotonta juttua tuli heitettya etta avataan oma fight club kellariin.

Eilen myos mun lemppari saksalainen tuli kaymaan :D Se on sellanen vanha seta, about 83, joka muistuttaa mua mun faffasta :D Silla on hyvia tarinoita ja me jutellaan aina elaimista ja kielista ja matkustelusta kun meilla nayttaa olevan ne asiat yhteisena kiinnostuksena :D Valilla paasen harjottelemaan saksankieltakin. Se pyysi mua ja Robertia kattomaan sen kaktuksia joku kerta. Se on entinen leipuri ja on asunut ties missa pain maailmaa! Janna seta :D Hirveen hellyyttava :D

Etta sellasta tanaan. Jotain muuta huomenna sitten. Toivottavasti ainakin elainlaakarin aika varattuna jos ei muuta. Nyt tosin onkin jo lounaan aika; ainakin nain sanoo mun jo aanekkaasti muriseva vatsa!

No comments:

Post a Comment