Sunday, January 24, 2016

Kaktus ja pierut.

Yyh. Herasin liian myohaan ja arsyttaa. Halusin nousta kahdeksalta, nousinkin yhdeksalta ja ponnahdin heti sangysta koska vitutti. Ei mun oikeesti tarvi nukkua niin pitkaan.

Toissapaivana kun tulin toista mentiin Rip Currentiin hetkeks kun pari kaveria oli siella eika oltu nahty niita pitkaan aikaan. Ei kylla oltu kauheen pitkaan koska Robertin piti aamulla aikasemmin toihin. Siella oli jotain mielenkiintosta kaktussiideria joka oli variltaan vaaleanpunainen ja maultaan raikas ja hieman kirpakka. Yritan muistella etta maistuko kaktuslonkero vahan samanlaiselle mutten millaan muista. Kerran koko elamassani oon kaktuslonkeroa juonnut ja sitten aina Suomenreissuilla etsinyt sita, mutten oo koskaan loytanyt. Kaktuslonkero tais olla valiaikainen homma jota loyty vain mun yla-asteaikoina. Nekin kaktuslonkerot tuli varastettua kaupasta ja piilotettua lumeen paiva ennen niiden nauttimista...

Eilen en jaksanu teha yhtaan mitaan. Rotat sai tulla ulos ja ma katoin Disneyn Robin Hoodin. Se on edelleenkin yks mun lemppari Disneyleffoista. Robert tuli kotiin ja kaytiin Belching Beaverissa yhella ja Toronadossa toisella ja sit kaupassa kun taalta kotoa ei meinannu loytya mitaan ruokaa. Nyt on parille paivalle syomista.

Vihdoinki nakyy etta milla hakusanoilla jotkut on tan blogin loytanyt ja useampi niista liittyy piereskelyyn :D Sehan on hauskaa etta blogi on tunnettu jostain, oli se sitten piereskelyyn liittyvista jutuista ;D Ei se mua haittaa ollenkaan, kun oon muutenkin irl tunnettu siita etta yhtakkia saattaa joku repasta hiljasella hetkella :P Hohhoo!

Ei mulla varmaan oo mitaan muuta sanottavaa. No se etta alettiin kayttaan niita sahkohammasharjoja eilen. Enpa oo hetkeen tuntenu suutani niin puhtaaks :D Oonkohan vaan harjannu huonosti? Uskonpa etta naihin harjoihin totutaan, ei kuitenkaan ollu sellanen koko-paa-tarisee-fiilis. Suuta tietysti vahan kutitti. Nyt meen pyykille. Itseasiassa, enpa meekkaan. Teenkin toisen paivityksen, kun tuli tuosta Disney-jutusta mieleen! Sinne siis.


2 comments:

  1. Sähköhammasharjalla lähtee vaan puhtaammaksi vaik olis 5min vähintää normi harjalla harjaannu ni ei oo sama asia. Kai se vaan puhdistaa kohdista mihi muute ei löydä?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Silta vahan tuntu kylla kun oon nyt harjannu tolla sahkoharjalla. Tuntuu etta se osuu sellasiin kohtiin mihin ei ite oo ennen osunu ja tuntuu paljo puhtaammalta koko suu!

      Delete