Tuesday, January 26, 2016

Miksi?!

Yaaah. Ihan hirvee olo. Silmat vuotaa, toista silmaa kirvelee ja kurkussa on limaa. Blaa. Plus darrandation. Miks pitaa jatkuvasti olla joku tallanen semisairaus kaynnissa? Eilen tosin siivosin, toivon etta johtuu pelkastaan polysta/kemikaaleista. Se viime kertainen "sairaus" eli kutiseva kurkku kesti 2 paivaa ja johtu siita etta kavin kellarissa tyopaikalla.

Mun pitais soittaa county clerkille enka halua. Mut kun pitaa jos haluaa vaihtaa sukunimen. Ja kun mulla ei oo ihan hirveesti aikaa put it off koska siihen varmasti tarvii henkkarit ja koska mun passi, joka toimii mun henkkareina, eraantyy 30 paiva. Miks taytyy elamassa teha tallasia juttuja? Miks tarvii taytella lappuja sun muuta? MIKS?! No, kun tan asian saa pois alta, sit voi uusia passin ja sit voi jatkaa noita greencard hommia. Nekaan ei kiinnosta ihan hirveesti, mutta se ois ihan hyva asia tehda.

Huomenna Robertilla on vapaapaiva ja torstaina myos. Mennaan verovirastoon. "Jee." Toivottavasti en nyt oo oikeasti sairastumassa. Blooaahh.

Juttelin Skypessa Lindan kans hetken. Se kerto jonkun jannan jutun kun joku homma oli tippunu taivaalta ja piti kovaa metelia ja kaikkee. Tallaset kiinnostaa aina. Tuli heti se Rendelsham incident mieleen :D Uuh.

Eei nyt pitaa kylla menna suihkuun, jospa se hieman auttais tata oloa. Soin keittoa tassa aikasemmin eika siita kylla tullu yhtaan parempi olo. Eiks joku muu vois soittaa sinne paikkaan mun puolesta? :/ Blargh.

2 comments:

  1. Voin mä soittaa :D vois olla mielenkiintoista ! Mut joo oon kyl samaa mieltä ku kaikesta pitää tehä vaikeeta paperi sotaa;/

    ReplyDelete