Friday, January 15, 2016

Aamun hyvat ja huonot.

Hyvaa: Herasin sitten samaan aikaan kun Robert! Oon ollut seittemasta asti hereilla!

Huonoa: Kello on nyt 10.39 aamulla enka oo tehny mitaan. Itseasiassa, vasta asken sain syotettya rotat ja puettua jotain paalle.

Hyvaa: Mutta en kuitenkaan nukkunut myohaan! Katottiin Cornelian kanssa Criminal Mindsia sangyssa. Tai mina katsoin, Cornelia nukku mun vieressa peiton alla. Parasta <3

Huonoa: On hieman darrainen olo. Pelattiin triviaa eilen. Join yhden ylimaaraisen kaljan viela kotona ja se oli nimenomaan ylimaarainen. Tasta syysta ei oo ihan hirveasti huvittanu tehda mitaan..

Hyvaa: Vaihdoin eilen lakanat. Suomen paketista tulleet kuplalakanat on nyt sangylla ja pesin meidan peitot. Kaikki tuoksuu hyvalta ja oli ihana maata sangyssa puhtaissa lakanoissa.

Huonoa, ja tama on nyt sitten se huonoin: Mun pomo IHAN SELVASTI valttelee mua, ja sen tuntien tiedan sen tekevan niin. Se on hirvean sellanen konflikt radd tyyppi. Laitoin facebookissa viestin sille TIISTAINA. Nyt on perjantai. Se ei ole nahnyt koko viestia. Soitin KAKS kertaa eilen, yhen kerran jatin jopa viestin vastaajaan. Ei soittanut takas, ei kattonut facebook viestejaan. Ei mitaan. Kun aloin huolestua, koska oon tallanen kiva tyyppi ja huolestun ihmisista, kavin kurkkaamassa sen facebook sivua, ja se oli kirjotellut sinne jotain 21 tuntia sitten. Ajattelin etta no sehan on aika pitka aika kuitenki, etta jos jotain on kuitenki sattunu, mutta sitten katsoin sen instagramia ja siella oltiin paivitetty 9 tuntia sitten. Niin etta kaikki on kunnossa, ja puhelintakin se ilmeisesti kayttaa ahkerasti, muttei vaan viitsita vastata mulle. Mutta se on just sellanen. Se ei oo yhtaan suorapuheinen tyyppi. Vituttaa, koska on tosi hankalaa tehda mitaan suunnittelmia viikolle jos ei tieda tyovuoroista mitaan. Mua siis ei nain muuten haittaa etta se joskus pyytaa mua just paivaa ennen toihin, mutta oon siita lahtien kun rahan tulo alko halunnut kayda vapaaehtoishommissa vahan saannollisemmin, ja se on tosi vaikeeta jos tarvii jatkuvasti soitella peraan. Nyt on jo perjantai, ja musta tuntuu silta etten oo menossa toihin ollenkaan talla viikolla. Oisin talla viikolla siis ihan hyvin voinnut tehda vuoroja molemmissa vapaaehtoistoissa ja ois ollut varaa bussiinkin ja kaikkee. Hoh. Toki se saattaa just tana iltana pyytaa huomiseks toihin, ja sehan on ihan fine, mutta entas sit jos nyt buukkaan itelleni hommaa huomiseks? Nyt en siis viitsi ihan vaan sen takia etta viela saattaa tulla tyovuoro. Tosin tuon sen aika torkean ignoraamisen takia veikkaan etta ne vuorot jaa vaan unelmiksi. Huoh. Laitoin sille tiistaina viestia juuri sen takia etta silla ois sopivasti aikaa vastata, ja kun sanoin muutenkin etten voi keskiviikkona tulla, mutta etta oon available torstai-sunnuntai. Bloo. Taytyy varmaan sanoa sille ihan suoraan etta hei, tiedan etta et oo kauheen suorapuheinen, mutta ala pliis ignoraa mua tolleen tahallaan, vaan jos et oikeesti tarvi mua niin musta ois paljo kivempi tietaa asiasta. Kylla ma ymmarran. Enhan ma oo millaan virallisilla palkkalistoilla tms, niin ei silla oo mitaan valia. Mahan alotinkin just sen takia etta se sais valilla pitaa vahan vapaata. Pelottaa vaan etta menee tyot kokonaan jos alkaa ehdottamaan sille ettei sen tarvitse tarvita mua...

No joo. Etta sellasta :D Pitaiskohan vaan ryomia takas peiton alle Cornelia seurana ja luovuttaa?

2 comments:

  1. Ei o kyl kiva jos tollee vaan jättää toisen huomioimatta :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. No niinpa. Menee vahan vaikeeks tuo oma elaminen kun ei tieda aikatauluista mitaan. Mut kyl se sit lopulta yhtena paivana kirjotteli ja nyt oonkin ollut jo 3 paivaa perakkain toissa. Silla saatto ihan oikeesti olla tosi kiire, mutta toisaalta, sen tuntien, se saatto myos tahaltaan olla huomioimatta.

      Delete