Sunday, January 17, 2016

Puhelimet helvetista.

Siinahan kavi sitten niin etta samana paivana kun valittelin aamun hyvia ja huonoja mun puhelin paatti sitten ottaa lopputilin. Mutta kavipa silleen kivasti myos etta eilen pomolta tuli viestia ja tulin tanaan toihin. Sain myos kaverilta vanhan puhelimen joka vaikutti ensin toimivan ihan hyvin, mutta se varotteli huonoa akkua. No, nyt oon toissa ja siita puhelimesta ei oo viela tahan mennessa ollut yhtaan hyotya silla se ei meinaa ladata ollenkaan (mulla on tosin tosi paska laturi, mutta kylla se yon yli oli ladannu, se vaan ei pysy paalla ellei se oo jatkuvasti laturissa ja siitahan mun laturi taas ei tykkaa yhtaan!) eika se meinaa kirjautua nettiin ollenkaan. Eli en tee talla yhtaan mitaan ainakaan nain toiden kannalta. Mika meinaa sita etta tanaan kelpaa ainoastaan kateinen. Mita meilla ei oo yhtaan liikaa meidan rahalaatikossa. Hyvin on kylla alkanu tamaki paiva :P Pitais tietty olla kiitollinen siita etta kaverilta sai edes jonkun nakosen puhelimen, mutta jos ei siita oo kerran mitaan hyotya niin blooo. Ei sitte. Talla nettiinkaan edes voi menna vaikka pitais pystya.

Kaveri Washingtonista sano etta jos en loyda puhelinta mistaan niin se lahettaa mulle sen vanhan. Kerroin sille etta nyt tarvis sittenkin sen puhelinta. Se puhelinhan ei tosin ilmesty mun ovelle kun vasta loppuviikosta, etta se ei tahan hataan auta ihan hirveesti.

Muutenki koko aamu ollu ihan perseesta ja nyt oon vaivannu sita mun pomoa ongelmalla jos toisella (no en nyt niin kauheesti, mutta se etta mun tarvi yrittaa metsastaa sen huomiota puhelimin ja tietokonein oli jo yks juttu) niin tulee vakisinki sellanen olo etta se ei halua mua tanne enaa koska oon kauhea valittaja ja aina on joku ongelma.

Kertokaa joku jotain hauskaa ennen kun ammun itseani naamaan jollain itse virittelemalla valineella.

2 comments:

  1. hauskaa: täällä ei oo enää ku -10 astetta, paljon parempi ku -25 !!! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. no ihan varmasti :D Ma en osaa enaa edes wrap my head around -25 asteita :D

      Delete