Tuesday, August 18, 2015

Veckans bejb #4.

taman viikon bejb on Miley Cyrus! sen musiikki nyt ei oo mitaan edes vahankaan kuunneltavaa, mutta mun silmat sen sijaan tykkaa nakemastaan :D heti kun Miley leikkas tukkansa ja varjas ne niin muuttu se yhtakkia megabejbiks :D sitapaitsi se tekee paljon tyota kodittomien lgbt+ nuorien eteen, on itsekkin osa sita yhteisoa ja kokee olevansa sukupuolineutraali. siina olikin aika monta maagista sanaa jotka saa nama sukat pyorimaan jalassa. voisinpa melkeen kattoo tan vuoden VMA:t ihan vaan sen takia etta Miley juontaa.

2 comments:

  1. Ei liity nyt aiheeseen,mutta Jenny tiedätkö kuinka paljon mä ihailen sua ja sitä kuinka sä uskallat olla oma kaunis itsesi. Tässä on ollut jos jonkinlaista kriisiä ja oon huomannut kuinka helvetin vaikeeta on se, että saa olla oma itsensä. Mä oon niin väsynyt kun niin moni odottaa, että mä olen joku vitun Barbie .. Anteeksi tää avautuminen , mutta ihana kun sä oot mulle se joka antaa voimaa olla oma itsensä <.3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Voi olipa ihana kommentti <3 silmatkin kerkes vahan kostua, mutta sanotaan etta taal on vaan kuuma ja mun silmat hikoilee ;D ja ei tarvi pyydella anteeks, kylla tanne saa tulla avautumaan <3 et todellakaan oo mikaan Barbie vaan reipas, pirtea ja varikas ihminen joka on maaratietoinen ja sitapaitsi viela ihan alyttoman hyva mamma! kiva jos voin jotenkin inspiroida vaikka ite en sellasta osaakkaan kuvitella :)

      Delete