Wednesday, August 26, 2015

HERRE JAVLAR.

OON TEHNY JOTAIN KIVAA TANAAN! Paastiin kattoon The Maxies'in ja Masked Intruderin keikkaa! Ja ois yks bandijasen mielellaan lahteny kotiin myos :P Mut ei se mitaan! On kait se ihan kiva huomata etta sosiaaliset taidot pelaa viela ja etta on ilmeisesti ihan hyvannakonenki. Robert aina sanoo etten ymmarra etta monien miesten mielesta naytan hyvalta. Mulla on vahan sellanen ruma ankanpoikanen syndrooma kun oon suurimman osan elamasta viettany rumana tai muuten vaan huono itsetuntosena. Mutta ai etta ku oli hauskaa! Luulin ettei paastais sisaan mut siella oli tuttu tyyppi ovimiehena niin ei ollu mitaan ongelmaa :D Ja sit ovimies tuli usuttaan drinkkilippua kateen yhessa vaiheessa. Kiitos Ryan :D Ihan parasta kattoo hyvia bandeja ja laulaa mukana. Ei olla koko kesana paasty keikoille, mut tanaan onnisti. Naapuri oli siella kans ja tarjos yhet <3 Ja sit yks tyyppi parista hyvasta bandista kenet tunnetaan oli siella kans ja ei olla nahty sita pitkaan aikaan ja oli kiva jutella sen kans pitkasta aikaa. Hyva tyyppi. Ja mun kaveri kuka ei oo viela 21 oli hengailemassa siella pihalla ja sovittiin etta nahaan kohta, ku molempien tarvii varjata juuret ja silla on sita pulveria ja mulla on sita ainetta  mihin se sekotetaan :D Oon juonnu kaljaa muttei oo yhtaan kurja olo, vaan pelkastaan kiva olo! Ja nyt Robert teki Maxies/Masked Intruder playlistin ja taalla soi illan bandit ja on kivaa. Tan takia halusin menna talle keikalle. Tama ilta kantaa mut varmaan eteenpain pari viikkoa ainaki :D Ja kierratyksesta tuli ihan kivasti rahaa niin oli varaa lippuun ja sellasta. Ai niin ja mun paahan osu sellanen vitun iso pinjata :DDDDDDDDD Naapuri nauro ku oli ilmeisesti nii vitun hauska ilme :D Robertin paahan osu kans se pinjatan paa. Mulla on pari tikkaria laukussa jotka tippu pinjatasta. En muista edes millon ois viimeks ollu nain kivaa. Mutta kun on kivaa niin se tunne on niin ylivoimanen etta toivottavasti tasta riittaa viela hetkeks :) Ei jaksais synkistella koko ajan. Nyt Maxies'ia ja Masked Intruderia ja Chainbreaker IPA:a!

Halusin vaan lisata tahan editiks sen etta mina itse en ollut siis aikeissa ottaa ketaan mukaan kotiin, mutta siina yks oli vahan silleen etta se ois lahteny mukaan jos tilaisuus ois tarjoutunu :D Niin silleen. Robertia naurattaa koko juttu ja nyt se esittaa loukkaantunutta koko ajan ja kysyy kaikkee etta "oisko susta siistii jos oisin Vihree?" (kuseolisevihreesiitanaamaribandista)

2 comments:

  1. ihana, että sulla on ollut kivaa<3<3<3<3

    ReplyDelete
  2. joo, kerranki niin :D vaikka se oliki sen yhen paivan verran vaan :D

    ReplyDelete