Sunday, August 16, 2015

Fashion Valley (Edit.)

Taa menee toihin tanaan. jannaa. purkamis hommia. sinne pitaa kavella Fashion Valley'sta, blaa. en oo ennen menny. ei se oo ku sellanen maili, ja kestaa 25 minuuttia etta ihan ok lenkki, mut ku noi Google mapsin kavelyohjeet on betassa nii voi olla et ei edes pysty meneen tota tieta mita toi nayttaa. pelottaa etta se on pelkkaa isoa tieta eika oo mitaan kavelytieta tms. yritan saada kyydin kotiin tutulta joka jarkkas tan keikan mulle, mut jos ei niin oottelen sen tunnin etta Robert tulee toista ja voi hakee. onneks se on hotellissa niin ei mee paikat kiinni ja joutuu pihalle ootteleen :P siinahan vois muuten ottaa kaljan jos joutuu ootella, mut joudun kayttaa koko palkan rottahoitajan maksuun. harmittaa etta just tanaan kaveri pyysi mua sen altaalle loikoileen. miks just tanaan, kun silla alkaa taas tyot nyt viikolla?! On ollu koko kesa aikaa ja nyt vasta kysyy. yhyy. sanoin etten kerkee ku pitaa menna viideks jonnekki. mun on ihan pakko menna rannalle joku paiva. kait se pitaa lahtee yksin ku nyt menee kaikki takas kouluun ja toihin. onneks on pari kaveria kenella on yleensa maanantait vapaata nii vois sentaan pyytaa jotain niista. mut jos ei nappaa nii pitaa sit lahtee yksin hukkumaan sinne. tallasta tanaan. mut kiva et saan nyt maksettua osan siita hoitajan laskusta nyt. harmi etta menee mun ainoat rahat siihen.

Edit: terveisia Crown Plaza hotellista. tassa kokotan pihalla nojatuolissa koska olin "hieman" etuajassa. olin taalla jo puoli neljalta ja mun hommat alkaa vasta puoli viidelta. en viitti edes menna ilmottaan etta oon jo taalla kun on niin ajoissa. meen vasta siina puolen tunnin paasta. joku ukulelea soitteleva tikimies kurkkaili mua aurinkolasejensa alta. ahdistuneena aloin raplaamaan nenaa niinkun asiaan kuuluu :D tosi charming. siis mina, ei se mies. tanne ois paassy tuolta Fashion Valleyn pysakilta bussilla, mutta se ilmeni vasta tuossa matkanvarrella, millon myos ilmeni se ettei se bussi edes kulje sunnuntaisin. oli paljon pidemman olonen kavelymatka kun mita kuvittelin ja naama on ihan punanen ku on hikoillu ja kavelly aurinkoa pain. vesipullostakin alkaa neste loppumaan.  nailla festarityypeilla on ihanat tiki- ja vintagevaatteet paalla ja naa tytot on kaikki tosi kauniita ja niilla on hiukset ja meikit taydellisesti :D en oo viela nahny ainuttakaan komeeta miesta tosin :P luulis etta niitakin olis taalla. rooki aisee mutten tiia etta kuinka kauas tasta ovelta pitaa lahtee tupakoimaan. enka oo ihan satavarma etta missa ilmottaudun mutta tanne etuovelle mun piti ainakin hakeutua ja kertoo jollekkin etta oon myyjan mukana ja tulin auttaan purkuhommissa. kello on jo nelja, eli kohta saan menna tonne sisalle esittelemaan itteani. ennen sita etin jonku rookipaikan ja jatkan tata jannaamista. vituttaa tallanen naurettava ahdistus.

2 comments:

  1. miten töissä meni?

    ReplyDelete
  2. Ihan kivasti! taisin vaan olla vaha liian hidas mut ku ei oo ennen pakannu mitaan vintagekamoja nii yritin olla varovainen :D

    ReplyDelete