Saturday, August 15, 2015

Miesten juttuja.

Minkakohan takia miesten tuotteet on melkeenpa aina parempia kun naisten tuotteet? Partaterat on paljon parempia sheivailuhommiin kun mitkaan hemmetin venukset, miesten shaving cream tekee parempaa tyota, miesten deodorantti hoitaa homman paremmin jos on tallanen hikinen paska niin kun ma ja miesten alushousut, OH MY GOD. istun tassa boxer briefit jalassa, Robert anto lainata paria kun oon just pessy monta koneellista pyykkia :D sitapaitsi miesten housuissa on aina taskut joihin OIKEESTI mahtuu tavaraa ja jos kaipailee jotain loysaa vaatetta niin aijien osasto on parempi siihen kun mimmien, koska loysemmatkin vaatteet aina jotenki keskittyy tisseihin tai pyllyyn, ja vaikka itse olenkin ulkonaolta melko naisellinen niin ei mua kiinnosta jatkuvasti olla tissit esilla.bloo. meilla kaytetaan vaan misten deodoranttia. Robertin kanssa jaetaan yks puikko deodoranttia. me myos jaetaan pullo shaving creamia, ja ma joudun aina merkita mun sheivaimen kahvan koska me ostetaan aina samanlaiset koska ma kaytan miesten teria :D ja oon tassa mietiskelly etta pitaisko ostaa itelleen vaha naita ukkojen kalsareita. naissa ei tuu edes hiki silleen kun pikkuhousuissa, joita joudun vaihtamaan joskus kesasin 2 kertaa paivassa :P kyl se on vaha perseesta olla nainen aina valilla.

6 comments:

  1. pitäs varmaan iteki kokeilla miesten dödöö ku oon kans hikoileva sikapossu. kai niitäki saa suht tuoksuttomina jostain. käytän välillä laten naamanpesuainetta, joku lorealin musta hiili-homma, ja tulee kyllä ihanan puhdas mattanaama !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Suosittelen! mulla ainaki pysyy paljo paremmin paalla miesten deodorantti, kestaa melkeen koko paivan, kun taas naisten versioo saa laittaa useamman kerran. en tiia myydaanko siella Arm & Hammer merkkia, mutta niilla on tuoksuton miesten deodorantti joka toimii tosi hyvin! Jos sita loytyy sielta niin kannattaa kokeilla!

      Delete
  2. Mä tuntisin oloni epämukavaksi jos käyttäisin miesten tuotteita:D ehkä se on just mun kaltaiset ennakko asenteet mitkä muokkaa tekemään nimen omaa niitä naisten ja nimenomaan niitä miesten tuotteita!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Niinhan se vahan on! siks onkin aina ihan hyva vahan kyseenalaistaa niin muuttuu nekin asiat :D mun mielesta se on hirveen kurjaa kun sukupuoli maarittelee mita voi kayttaa/tehda ja mita ei :/ kun kaikki miehet ei kuitenkaan ole yhdenlaisia eika naisetkaan ole.

      Delete
  3. just tänään sanoin markukselle että alan käyttään vaan miesten deodoranttia ku mun oma ei enää toimi ku hikoilen niin kauheesti ja oon lainannu sen aina sillon tällön ku se oikeesti hoitaa tehtävän -_- ja meki jaetaan miesten sheivausvaahto ja terät!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Joo, suosittelen :D mulla kans toimii paljo paremmin miesten deodorantti. vasta illalla alkaa haiseen kun taas naisten deodorantit haviaa muutamassa tunnissa. Naisethan ei tietenkaan voi olla hikisia hirvioita nii ei voi kehitella kunnon tujua deodoranttia meille :P

      Delete