Wednesday, August 19, 2015

Onnistunut.

Onpa onnistunut olo tanaan. oon kaynnyt jossain ja tehnykkin jotain tanaan! sain tassa pari paivaa sitte ikavia uutisia, ja nyt joudun todistamaan etta tuo koulu mihin oon menossa on Department of Educationin ja AVMAn hyvaksyma jne. ihan typeraa, koska sehan on niitten tyo eika mun loytaa se info. jokatapauksessa, menin yhteen kivaan kahvilaan lappari kainalossa ja paadyin istumaan siella melkeen 3 tuntia :D tein vahan tutkiskelua ja lahetin pari todistavaa linkkia liittyen tuohon mun tapaukseen. toivottavasti linkit kelpaa, mut en ihmettelis jos sielta tulis jotain valitusta siita etta linkit eivat ole virallisia dokumentteja. sit hoidin yhden pankkiasian napparasti ja alotin uuden listan kirjottamista! en ollu tosin kuullu siita mun edellisesta viela mitaan joten lahetin sen uudestaan. oon jo kirjottanu puolet tasta listasta! talla kertaa aiheena on Suomalainen ruoka. mun on jo pidemman aikaa tehny mieli voileipakakkua eika tuon kirjottaminen kauheesti auttanu :D haaveilen voileipakakusta usein. oon ihan varmasti viimeks syonny voileipakakkua vuonna 2008 tai 2009, kun serkku valmistui lukiosta :( mut niin. kavinpa viela kahvilareissun jalkeen kaupassa ja nyt voi taas syoda pari paivaa vaha paremmin, ettei tarvi keittaa nuudeleita joka paiva. nyt on rottien leikkiaika. Sam tuossa sukeltelee herneiden perassa. teenpas itselleni juustoleivan etten kuole nalkaan ennen ku Robert tulee kotiin :D sit onki lasagnen ja patongin aika. uuuuh.

2 comments:

  1. Mä en ikinä oo ees maistanut voileipäkakkua:D mut tehnyt silti monta :D mua se jotenkin ällöttää:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. no onhan ne periaattessa aika alloja ne kakut ku niissa on sita majoneesia kilottain :D mut en tiia mika niissa on, jotenki ne on vaan nii hyvia :D mun aidin tekema kasvisversio on vahan vahempi-majoneesinen, ja maistuu oikeen hyvalle :D

      Delete