Sunday, August 30, 2015

Kikkelikokkeli.

Voi kikkelikokkeli ku on niin rapanen meininki. Kaveri huutaa mulle siita kun en oo lahettany sen kenkia, ja vaikka kuinka yritan selitella tilannettani niin sielta tulee kaikkee etta "no mikset voinnu lahettaa niita sillon 2 kk sitte?" No ehka siks etta ei oikeen viitti vetaa tilia miinukselle. Meinasko se maksaa ne mun kulut siita, hah? "No mikset nyt sit voi?" Ei oo korttii, niinkun hyvin tiedat. Oottelen tassa koko ajan uutta kun just oon toissa viikolla sellasen tilannu. Ihan sama mita sanon sille niin kuulostaa joltain tekosyylta ja sen ainoa ohje mulle on etta "hoida asia jotenki." Onhan se oikeesti silleen mun ongelma etta sen kengat viruu taalla edelleenki, eika se nyt silleen kuulu sille mita mun lompakolle kuuluu, mutta vois nyt vahan ees yrittaa ymmartaa etta on paha alkaa lahettaan mitaan kenkia ympari maailmaa kun asiat on niinkun on. Tassa vaiheessa kaikki kuulostaa tekosyilta, niin ajattelin etta on parempi olla vastaamatta ja nyt vaan kokeilla keksia jotain.

Piti huomenna menna Humane Societylle hommiin, niinkun tapana on aina kuun lopussa. Mut nyt on silleen vittumaisesti etta taalla menee huomenna aamulla sahkot ja ne tulee olemaan pois paalta 9 tuntia. Ma oisin poissa sellaset 7-8 tuntia, riippuen siita etta miten kauan tarvii busseja ootella jne. Mun vuoro ois 6 tuntia. Mut koska taalla ei tuu olemaan sahkoja paivan kuumimman ajan, niin alko vahan pelottamaan noitten rottien puolesta ja jonkun taytyy olla kotona varmistamassa etta niilla on kaikki hyvin. Nain pieni elain voi ylikuumentua helposti. Meidan Samilla on jo ollu nakyvasti tukalat oltavat koko viikonlopun, etta en ihan oikeesti viitti jattaa sita yksin tanne keskella paivaa paahtumaan. Niin piti nyt sitten lahettaa mun program cordinatorille viestia etta en voi tulla tassa kuussa ja pahoittelin sita miten huonosti olin suunnitellu tan jne. Luulin etta ne sahkot menee yolla ja palautuu aamulla, mut kaviki ilmi etta se on toinen sahkokatkos joka vaikuttaa toisia osia meidan alueelta. Meidan on sit paivalla. Vahan kylla vituttaa, mutta saastyypahan 5 dollaria. Ois kylla ollu paljo parempi jos se katkos ois ollu yolla, niin oisin voinnu menna hommiin huomenna, ja ois rotatki parjanny hyvin. Ja sitapaitsi oltais naapurin kans otettu taas kaljaa pimeassa niinku tapaan kuuluu :D Olin saastelly yhta tolkkia just sita varten.

Eipa oo opintotuesta kuulunu viela mitaan. Asia on siis siirtyny takas sille valtuukselle (??) kuka maaraa siita asiasta, nyt kun se universitets- och hogskoleradet naytti vihreeta valoa. Kohta on kuukausi ohi ja mun pitais jarkata viela useampi asia liittyen siihen kouluun joka alkaa ens kuun lopussa. Etta ois kiva saada se uus pankkikortti ja sit tietaa etta tuleeks sita rahaa vai ei, nii sit tietais etta missa mennaan ja miten toimia.

Hyvia uutisia on se etta Law and Orderin (SVU) 16 kausi on nyt Netflixissa. Meilla oli se Robertin kans kesken :D JESSSSSSSSSSSSSs. Robert heratti mut tana aamuna ja kysy etta voisinko nousta niin voidaan kattoo SVU:ta :D Se heratti mut unesta missa hengailin alastomien naisten kans jossain makeessa talossa missa oli porealtaat ja kaikki :D Mutta yhella naisella oli ruma shamppanjapullotatuointi pimpin paalla. Oon muuten varmaan kattonu L-Wordia liikaa. Mut se alkaa nyt meneen jannittavaks ku ne tekee sita leffaa ja ne Shebar mimmit on ihan hirveita jne. Mulla on enaa yks jakso vitoskautta jaljella, ja sit enaa viimenen kausi ja done! Tiian jo miten sarja paattyy yhen hahmon kohdalta, eika mua sellanen spoiler haittaa ollenkaan, ku nyt oottelen kaikkea sita mika johtaa siihen :D Oon sellanen etta jos joku kertoo jonku ison jutun jostain sarjasta niin ootan innolla kaikkea mita tapahtuu siina valissa. Eli taalla saa spoilata! HEEEEI JA SALKKARIT ALKAA HUOMENNA. Pitaa kattoo onks toi mun sivu laittanu ennakkoon huomisen jakson! APUA! Oumaigaad. Nyt meen kylla hoitaan sita asiaa hetipaikalla :D Tack o hej, leverpastej. / EDIT: KAVIN KATTOON. ON TULLU JO. AAAKDNHSKHNDKSJHNKS. Nyt kuulkaa!

4 comments:

  1. Olin iha pettynyt ekaan salkkarit jaksoon:/

    ReplyDelete
    Replies
    1. musta se oli ihan hyva, ja janna ku kaikki alko vaha vihjaileen Ismoa siina! Mut huomisen jakso oli vahan tylsa.

      Delete
  2. ei hitto oon varmaan sanonu aiemminkin mut noi bert-kirjoista tutut lausahdukset on niin loistavia ! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. nii on :D Bert-kirjat muutenki ihan parhaita :D melkeenpa vois lukea uudestaan nain vanhempanaki :D

      Delete