Monday, February 17, 2014

"Seksuaal juttuja."

Jaahas! Huomenna oon sitten ihan oikeasti 27 vuotta. Onpa erikoista. Juhlistinkin jo lauantaina, kuten taalta blogista saattoikin jo lukea, mutta on sita ohjelmaa tiedossa ihan huomisellekkin. Oon kuitenkin aika tyytyvainen mun tamanvuotisiin kemuihin, etta huomenna voi ottaa vahan rennommin. Tiistaisin on tosiaankin ne kahden dollarin taco tarjoilut ja kahden dollarin hanat U31-nimisessa baarissa (joka on muuten tasta meilta kun kavelee suoraa niin samalla kadulla, mutta sinne menee ehka joku 10-15 minuuttia kavella) ja tiistaisinhan meidat loytaa sielta. Ajattelin etta sehan passaa oikeen hyvin! Kaverikin on luvannut pyorahtaa siella, han teki mulle kaulakoruja! Taytyykin joskus muistaa jakaa hanen sivunsa, silla han tekee tosi siisteja koruja ja niita voi tilata vaikka mita erivarisia/muotoisa jne! Mulle han lupasi tehda lepakon, rusetin ja sydammen. Katsotaan siis huomenna mita sielta tulee! Mulla on myos huomenna se Project Wildlifen haastattelu aamupaivalla. Mua ei kauheesti jannita, silla nyt kun oon jo saannut yhden paikan (tuon Humane Societyn paikan) niin oon ehka vahan itsevarmempi. Sitapaitsi oon jo miettinyt valmiiks mita haluan sanoa, koska oon aika varma etta siella kysytaan saman tapaisia kysymyksia kun tuolla Humane Societyssa kysyttiin. Varmaan kysellaan etta mika sai meidat hakemaan tahan paikkaan, ja etta miten meilla riittaa tuota vapaa aikaa naihin hommiin. Mulla on mun mielesta jo hyvat vastaukset molempiin kysymyksiin. Siksi ajattelin etta tanaan voisi lahtea sille kuuluisalle maanantai kaljalle! Eipa olla hetkeen kayty, mutta nyt mulla on tuo oma kortti taas ja synttarit haamottaa, niin kelpaa lahtea! Robertkin tulee aikasemmin kotiin tanaan. Kavinpas muuten "neuvolassa" (ei se varsinaisesti ole neuvola, vaan enemmankin sellainen keskus joka keskittyy seksuaalijuttuihin. esim. sielta voi hakea ehkaisymateriaalia, kayda raskaustesteissa, testattavana, jne) tanaan. Mulla oli korkee verenpaine! En ole kylla yllattynyt, ja kerroinkin heti etta mun isalla ja fammulla on molemmilla korkea verenpaine. Tosin se pitaisi oikeesti testata kaksi kertaa, koska ekalla kerralla se on aina korkeempi, koska suurin osa ihmisista jannittaa tallasia juttuja, ja ma ainakin olen yksi niista. Ei se ollut kauheen korkea kuitenkaan, sanoivat etta ihan vahan vaan. Kerroin myos etta stressaan aika helposti. Kavin siella juttelemassa uusista ehkaisymenetelmista, ja halusin vaan kertoa tasta sen takia, koska monesti ihmiset valittavat kun taalla ei mukamast toimi mikaan. No, voin kertoa etta ma en maksanut koko kaynnista yhtaan mitaan. Ja aikasemmin kun olen kaynnyt niin ole maksanut yhtaan mitaan. Sielta voi siis jos ei ole tuloja/vakuutusta hakea ihan ilmaiseksi ehkaisypillerit, tai vaikka kayda ilmaiseksi tekemassa raskaustestin/sukupuolitautitesteja. Eli kylla taalla jotkun asiat toimii paljon paremmin! Mun mielesta on ihan kiva saastaa paljon rahaa vuoden ehkaisypilleri erasta, ja sielta voi myos hakea kondoomit ilmaiseksi jos vaikka havettaa kayda hakemassa kaupan hyllylta! Etta sellaista jannittavaa! Nyt alan katsomaan vahan Dr. Philia. Mun sisko kertoo etta youtubessa on paljo Dr. Phil jaksoja, ja musta tuntuu etten oo kattonu tarpeeks Dr. Philia viime aikoina. En tieda etta mika siina on, mutta joskus on vaan pakko katsoo sita. Laksyjakin on, ja olisi ihan hyva jos muistaisin nyt vihdoinkin tilata ne kaks viimesta kirjaa mita tarviin talla lukukaudella. Joku muistuttaa mua tasta, joohan? Nyt siis ruokaa ja Dr. Philia, niin jaksaa sitten vaantaa huomisen laksyt ja leikkia rottien kanssa. Saatanpa jopa varjata vahan hiuksia tanaan! Hyvat viikonalut! AI NIIN! Ihmettelet varmaan etta mista tama titteli yhtakkia tulee? Nain sanoi mun fammu kun 16-vuotiaana muutin Ruotsiin. Han kuvitteli etta heti kun vanhempien silma valttaa niin mulla on housut kintuissa. Han ehdotti etten harrasta mitaan "seksuaal" (huonolla ruotsilla tuolleen) juttuja. Fammu-kullan ei tarvinut huolehtia pariin vuoteen mistaan tuollasista, silla ma olen aina ollut sellanen "kiltti tytto", eika nuo seksuaaljutut kauheasti kiinnostanut kun vasta sitten kun oli sellanen oikea vakituinen poikaystava, kenen kanssa ei sitten havettanyt olla ilman vaatteita :D (ja sitten kavin ihan itse hakemassa niita pillereita mista tassa aikasemmin puhuttiin ja aiti oli musta tosi ylpea :))

No comments:

Post a Comment