Wednesday, February 12, 2014

Piristysta kerrakseen!

Sainpas eilen sellaiset riemun uutiset heratessani kun etta mun paras ystava, Tytti, tulee kaymaan elokuussa! Tyttia viimeksi nain viime vuonna tammikuussa mun pikaisella Suomenvisiitilla. Tytti on kerran aikasemminkin kaynnyt taalla meilla, mutta siita onkin jo vahan yli 2 vuotta. Jee! Kaikista kivointa tassa on se, etta Tytti on taalla festariviikonlopun aikaan. En olekkaan varmaan talla blogissa kertonut kyseisesta festivaalista, mutta ne ketka mut tuntee, tietaa etta kayn joka vuosi Awesome Fest-nimisilla festareilla, jotka jarjestetaan tassa meidan alueella. Tana vuonna mennaan jo viidetta kertaa Robertin kanssa. Ollaan kayty neljannesta Awesome Festista viime vuoden seitsemanteen festiin asti, eika ole aikomusta jattaa valista tata hurjaa viikonloppua! Parasta on se, etta se on tassa meidan naapurustossa, niin saa kayda omassa suihkussa, nukkua omassa sangyssa, ei tarvi hankkia rottavahtia, ja voi kayda pienilla paivaunilla jos tuntuu etta on festaroinnut liian kovaa. Harmi etta elokuuhun on viela niin pitkasti! Mutta ihanaa kuitenkin etta Tytti tulee kaymaan! Awesome Fest on mun lemppari aika vuodesta, ja vietan sen aina kivojen ihmisten kanssa, mutta tana vuonna siita tulee entista kivempi, koska Tytti on mukana menossa! Viela ei edes tiedeta ketka soittaa, mutta me yleensa mennaan Robertin kanssa kuitenkin. Ja siella on joka vuosi joku bandi joka halutaan nahda (viime vuonna oli mun lemppari, Jetty Boys, ja NE SOITTI MUN TOIVOMAN BIISIN JA OMISTI SEN MULLE!!!!! ooohh! ja olihan siella monta muutakin mitka halusin nahda. Esim. STEINWAYS!!!) Sellaista hauskaa kuulin siis eilen! Tanaan haudattiin vihdoinkin Wilhelmina. Tuntuu hyvalta. Inhotti pitaa hanen laatikkoaan pakastimessa nain pitkaan, melkeen viikon. Mutta siella han nyt makaa tuttujen rottien kanssa, lahella omenapuuta. Toivottavasti muistaa tuo Robertin isa vaan etta siella tosiaankin on niita rottia, ettei kay taas niinkun viime kerran kun han paatti haravoida takapihaa.. Wilhelmina oli niin rauhallisen nakoinen laatikossaan. Han oli kaaritty pieneen peittoon, ja laitoin pienen rusetin hanen paalleen, koska han oli mun mielesta tosi tyttomainen ja soma, ja se sopi hyvin hanelle. Laatikon paalle oli elainlaakari teipannut vaaleanpunaisia tekokukkia, ja jatin ne siihen koska ne oli mun mielesta tosi natit ja sai muuten niin neutraalin nakoisesta laatikosta heti paljon kivemman nakoisen. Kun tultiin kotiin oli mun uus pankkikortti tullut! JES! Sopivasti, silla loysin netista halvan hameen jonka halusin ostaa. Harmi vaan ettei se kerkea tanne mun synttarijuhliksi. Olisin niin halunnut laittaa uuden hameen paalle. Kavin myos toissa tanaan, kissojen kanssa vietin aikaa ja vastailin asiakkaiden kissakysymyksiin. Onneksi mulla on omaa kokemusta kissoista niin pystyn vastailemaan niihin liittyviin asioihin. Huomasin etta osasin vahan paremmin vastata nyt elainsuojelukeskukseen liittyvista asioista myos, vaikken siella kovin usein ole edes tekemisissa kenenkaan kanssa kuka osaa kertoa noista asioista. Kavin moikkaamassa mun lempparikissaa taas, ja hanen kamppakaverit oli kaikki adoptoitu niiden kahden viikon aikana kun en ollut paikalla! Tosi kiva, mutta harmi tietty kun ei nay tuttuja viiksia. Mousen (taman lempparikissan) seuraksi oli tullut kuitenkin monta uutta kissaa, Rocky Balboa oli yksi heista ja tykastyin heti tahan leikkisaan mutta kiltiin kissaan. Perjantaina oon toissa koiragalleriassa ensimmaista kertaa. Toivottavasti koiragalleriassa on yhta kivaa kun kissagalleriassa. Veikkaanpa etta siella on vahan kivempaa jopa! Nyt on kuitenkin toittenjalkeisen suihkun aika. Ja sitten illallinen (paistettuja leipia, ou jee! tai niinkun taalla meilla sanotaan "grillattuja", mutta ihan paistinpannullahan ne tehdaan) ja rottien kanssa hengailu. Niin ja huomisen laksyt. On ihanaa kun on niin vahan koulua ja nama tunnit on aika lepposia. Enaa siis vaan huominen ja sitten alkaa synttariviikonloppu! Jes! Nyt jatkan matkaa, etta saan hommat hoidettua hyvissa ajoin. Ties vaikka lahtisin kaljalle tanaan kun on tuo uusi korttikin!

No comments:

Post a Comment