Sunday, February 9, 2014

Kaveriviikonloppu/Elainviikko.

Eilen taytti kaveri 29 vuotta. Kaytiin yhdessa baarissa missa ei olla hetkeen kayty. Siellahan oli paikalla useampi kaveri jota ei olla nahty hetkeen. Oli tosi kivaa. Synttarisankari oli melko hilpeana, ja nosteli ja halaili mua ja Robertia sitten koko illan niin etta tuntu etta niskat ja selka katkeaa ihan just. Kyseinen kaveri on siis aaaaaaaika paljon mua ja Robertia pidempi. Siis, monihan on meita pidempi. Mehan ollaan sellanen tappipari, 164 huikeaa centtia molemmat, mutta tama kaveri on niita meita normaalisti pidempiakin kavereita pidempi. Hauskinta on, etta talla kaverilla on tosi lyhyt tyttoystava. Han on nimittain meitakin lyhyempi. Tanaan tuntuu vahan silta ettei huvita tehda mitaan. Robert anto rahaa kauppareissua varten, kun mahan en ole vielakaan saannut sita mun pankkikorttia, joten en voi ostella yhtaan mitaan. Pitaisi jaksaa siis kauppaan, ja ostaa jotain jarkevaa kymmenella dollarilla. Jarkevaa tassa tapauksessa, mircopizza kahdelle, salaatti ja limsa. Ehka jotain vegemakkaraa ja juustoa ja leipaa myos. Ehka. Laksyjakin pitaisi tehda ja rottien hakit pesta. Nyt meilla tosin on vaan 2 hakkia pestavana, kun Wilhelminaa ei ole. Mutta toisaalta, en ole viela paassyt siivoamaan hanen hakkiaan. Mulla menee yleensa pari viikkoa ennen kun pystyn ottamaan edesmenneiden rottien tavarat pois hakista ja siivoamaan sen. Joskus yritan vahan aikasemmin ottaa tavarat pois, mutta sitten on kaynnyt niin etta tulen surulliseksi ja tulee paha mieli, vahan kuin yrittaisin lakaista heidan elamansa maton alle, ja joudun laittamaan tavarat takaisin hakkiin kunnes on sellainen olo etta nyt olen valmis tahan, ja aikaa on mennyt tarpeeksi. Taas tuli synkisteltya. Huoh. Huomenna mennaan Robertin kanssa elaintarhaan. Joululahjaksi han uusi meidan elaintarhakausikortit, ja ollaan vaan kerran keretty kaymaan. Joten huomenna sitten uudestaan! Heti aamusta ajateltiin menna. Olisin pyytanyt etta kaydaan hautaamassa Wilhelmina, mutta tiedan etta Robert on halunnut tuonne uudestaan jo pidemman aikaa, niin siirrettiin sita sitten keskiviikolle. Mulla on keskiviikkona 2 tyovuoroa! Ensin koiragalleriassa ja sitten kissagalleriassa. Toivottavasti saan rapsutella mun lempparikoiraa, Chloe'a! Sellaista tana viikonloppuna ja vahan tulevasta viikosta. Toivon etta mun paketti saapuu huomenna. Nyt on jo helmikuu ja mulla on vielakin joululahjoja tulossa. Olisi kiva jos ne loytais tanne meille. Se pankkikorttikin olis ihan kiva saada! Olisi mukava paasta vahan maksamaan velkoja pois mita on kertynyt sen viikon aikana kun olen ollut kortiton. Siirsin kuitenkin Robertille rahaa laskuihin ja vuokraan, joten ainakin nuo tuollaiset isot jutut on pois paivajarjestyksesta. Etta tallaista. Nyt ryhdistaydyn krappemenoistani ja laitan oikeet housut jalkaan niin paasen makin syomaan jotain joskus.

No comments:

Post a Comment