Tuesday, February 25, 2014

Paluu arkeen.

No nyt on tasan viikko siita kun taytin 27 ja juhlat on vihdoinkin juhlittu! Sunnuntaina lounastettiin Robertin vanhempien kanssa pizzalla, ja sitten eilen vei Robertin sisko mut kaljalle iltapaivalla. Siihen ne tsembalot sitten vihdoinkin loppui. Talla viikolla pitaisi tulla Robertin ostamat lahjat, joten niita odotellessa...Mulla on pari koulukirjaakin joidenka pitaisi tulla talla viikolla. Katsotaan etta mitka ehtii perille ensin! Sunnuntaina aloitan Project Wildlifen hommat! Meen sinne tutustumaan tiloihin ja toimenpiteisiin. Mulle kerrottiin etta joskus aletaan jo ensimmaisella kerralla hoitamaan elaimia, muttei aina, joten kannattaa varmaan varautua laittamalla jotkut huonommat vaatteet paalle. Jannaa! Pikkulintujen kanssa teen ensin toita. Oon tasta varmaan maininnutkin jo, ja siitakin etta olin oikeassa kun mietein etta olisi hyva mainita etta olen myos tuolla Humane Societyssa toissa. Se auttoi mua saamaan taman paikan. Ihan kiva tapa lopettaa tama viikko/aloittaa uusi viikko; uusilla haasteilla! Haasteista puheenollen, mulla on taman lukukauden ensimmaiset kokeet tulossa talla viikolla. Torstaina on geologian seka taiteen kokeet, ja viikonloppuna ravinnon kokeet. Ensi viikolla viela sitten uskonnon kokeet. Huoh. Ei muuten, mutta unohdin ihan nuo geologian kokeet ja Robertilla on huomenna vapaata. Ollaan jo keksitty paivalle tekemista, joten pakko sitten varmaan illemmalla koittaa lukea vahan. Arsyttaa aina jos Robertilla on keskiviikko vapaata ja mulla kokeet torstaina. Tuntuu etta aina kay nain! Ainakin tanaan olin ajatellut lukea niin paljon kun mahdollista, tosin olen jo tassa tuhlannut ihan liikaa aikaa etta pitaisi varmaan kohta lopetella ja ryhtya toimeen! Huomenna kuitenkin kaydaan Balboa Parkissa, varmaan Science Centerissa katsomassa jotain dokumenttia, ja sitten elaintarhassa ja luultavasti levykaupassa. Toivotaan niin. En ma nyt koko paivaa jaksa lukea. Ehkei se nyt ole niin kamalaa jos se ensimmainen koe ei mene ihan putkeen? Se taide koe menee varmasti hyvin, silla oon tehnyt paljon muistiinpanoja ja ollut todella aktiivinen tunneilla, jne. Muutenkin, se on aika helppo nakki! Nyt kun on juhlat juhlittu niin on palattava arkeen, ja sitahan tassa pohditaan; uusia haasteita ja kokeita. Nailla mietteilla jatkuu tama viikko.

No comments:

Post a Comment