Saturday, February 22, 2014

Jatkuvaa juhlintaa.

Tuntuu silta ettei naa mun synttarit lopu koskaan! Viime lauantaina oli siis synttaribrunssi, maanantaina kaytiin vaan baarissa ihan nain normaalisti, ja siella sitten tarjottiin synttarishotteja, tiistaina oli sitten oikeat synttarit ja kaytiin tacoilla ja kaljalla kavereiden kanssa, ja eilen veivat mun pari kaveria mut sushille! Minahan en syo kalaa, mutta onneksi tama sushiravintola tarjoaa meille kalattomillekkin sushivaihtoehtoja. Mun lemppari on ihan sellanen yksinkertanen rulla johon tulee (tietty riisi ja merileva) kurkkua, avocadoa ja cream cheesea. Mutta loytyy sielta ihan sellasia vahan erikoisempiakin vegerullia. Taytyykin muuten vieda Tytti sushille tuonne kun han tulee kaymaan! Oli kylla tosi hauskaa, ja synttarijuhlijat syovat ilmaiseksi, niin ruoka maistui entista paremmalle! Ja tanaan on Robert tilannut mulle synttarilahjoja, koska ei han aikaisemmin niita kerennyt tilata. Han osti mulle jotain sielta Necromance liikkeesta mista oon aikasemminkin puhunut! En tieda mita, mutta toivoin kerran elain rontgenkuvia mita siella myydaan, etta ehka han osti ne? Tosin siellahan myydaan vaikka mita ihanaa, etta ei voi valita vaarin! Huomenna pitaisi viela juhlistaa appivanhempien kanssa. Kunhan nyt muistan soittaa Robertin aidille. Tarkotus olisi kayda lounastamassa heidan kanssaan. Kaydaan mun lemppari pizzapaikassa, Luigi'sissa. Muistelin etta oltaisiin kayty Tytin kanssa tuolla hanen viime visiitillaan, mutta kaytiinkin Luigi'sin entisen omistajan pizzapaikassa, joka myy oikeeestaan melkeen identtista pizzaa. Eli hyvaa oli sekin! Aika samanlaiset taytteet oli kylla. Ehkapa naa synttarit loppuu joskus. Aika arvaamatonta kuitenkin etta tama hauskanpito jatkuisi nainkin pitkaan ja etta juhlista joita stressasin niin, tulikin yhdet pitkat ja ihanat kemut. Mun kaverilla olisi mulle vielakin sita kaljaa sielta panimolta missa han on toissa mutta ties millon meidan tiet kohtaa taas...Aika heikosti nahdaan tata kaveria. Harmi, silla han on ihan loistava tyyppi. Sitapaitsi han on sellanen mies etta hanta ei naisten piereskelyt haittaa. Muunlaisia miespuolisia kavereita en haluakkaan :D kylla miehen pitaa kestaa naistenkin piereskelyt (ja minahan muuten en seuraa katso kun alkaa perasta raikaa.) Olihan tassa sitten sita jaakiekkoakin. Robertin kanssa yhdessa jannitettiin kun meidan joukkueet olivat kaksi neljasta finaalipaikasta kilpailevasta joukkueesta. Valvoin etta nain kaksi ensimmaista eraa Suomi-Ruotsi pelista ja oli kylla niin surkeaa pelia ettei edes haitannut etta nukahdin ennen kun kolmas era ehti alkaa. Mutta hei, bronssia tuli kuitenkin! Oli Robertilla suu mutrussa tana aamuna. Seuraavaksi onkin sitten mun nykyisen maan naapuri vastaan mun entisen maan naapuri. Kuinkas jannittavaa! Kanadaa tsemppaan, mulla ja Ruotsilla on "personal problems"! Mutta nyt kuulkaas, meinaan tasta viettaa leppoisaa lauantainta. Lammitan tassa kupin vege misokeittoa (eli ilman kalalienta) ja juon tolkin kylmaa kolaa. Illemmalla ajattelin olla niinkin rohkea etta kokeilen tehda lasagnea. Oon viimeks 7 vuotta sitten kun asuin yksikseni kokeillut tehda lasagnea ja se epaonnistui tosi pahasti. Tosin sillon en osannut edes tehda simppelia ruskeaa kastiketta (nytpas osaankin), joten en ole yhtaan yllattynyt. Oon ehka vahan itsevarmempi keittiossa nyt, vaikken ehka kovin usein kokkaakkaan tolleen kunnolla! Se on moro! ps. Huomasin etta aika usein mainitsen ruokajuttuja, niin nyt tein sillekkin kategorian; eli va blir he fo maate? <- koska taman on sita Ruotsinkielista kamalaa dialektia sieltapain mista oon kotosin.

No comments:

Post a Comment