Thursday, February 20, 2014

mobiilia!

Tama teksti tulee ihan taysin mobiilina! eli ei pelkastaan silleen etta oon tassa puhelimella, vaan satun olemaan liikenteessa tassa samalla! raitiovaunussa, tarkalleen ottaen, ja tassa on viela muutama pysakki ennen mun paanmaaraa. jannaa! oon menossa ostamaan printteriin mustetta. no joo. eilen olin Project Wildlifen haastattelussa jasehan meni niin hyvin etta oon nyt osa heidan vapaaehtoistiimia! nain aluksi mun tehtava on kait ruokkia/laakita pikkulintuja, mutta voi olla etta alan tekemaan infohommia, eli pitamaan infotilaisuuksia ja kasittelemaan elaimia niissa tilaisuuksissa! mainitsin etta mua kiinnostaisi sekin homma. synttarithan oli ja meni, nyt oon sitten 27. mun oikeena syntymapaivana, eli tiistaina, kaytiin tacoilla ja kaljalla, ja eras kaveripari tuli mukaan. oli ihan kivaa neljastaan. sain kaverilta 3 kasintehtya kaulakorua ja 2 pinssia. ihania! Robertilta ei oo viela herunut lahjoja, mutta eikohan nekin tuu joskus. oon tyytyvainen tamanvuotisiin kemuihin. loppujenlopuksi jai stressaamiset pois kokonaan einka jaksanut valittaa etta onnistuuko kemut vai ei. parempi vaan kun ei odota liikoja :D oli siis hauskaa.nyt oon melkeen perille joten taa saa nyt jaada tahan. turvallisia matkoja teillekkin!

No comments:

Post a Comment