Monday, December 28, 2015

Surkea maanantai.

Ylihuomenna taa blogi tayttaa 2 vuotta. Imagine that! Tata lukee vissiin hieman useampi tyyppi nykyaan kun sillon 2 vuotta sitten, ainakin lukijamaarista paatellen. Olis tietty joskus ihan kiva tietaa keta tata lukee, mut jos ei ole kommentoijatyppia niin ei sitten :D Tosin nyt on tuo palaute-osio, ne kommentit tulee suoraan mun sahkopostiin, etta jos olet ujo, niin sinnehan voi tietenkin sitten laittaa kommenttia ;D Ois vaan kiva tietaa etta keta taalla porraa :D

Joka tapauksessa, tanaan on ollu vahan blaaaaa paiva. Herasin Robertin kans aamulla, ajattelin etta pesisin rottien hakit akkia ennen kun lahden toihin. No, en sit kerenny. Enka edes kerenny paastaa raukkoja leikkimaan aamulla. Ja tietenkin siina sitten huomasin lahtevani kotoa tosi myohaan.  Kun tulin SDSU:lle, menin siina leimaamaan korttiani etta paasen trolleyn kyytiin kun sielta lanteen pain menevan trolleyn pysakilta ilmesty joku hullun nakonen hobo. En kauheesti kiinnita tollasiin huomiota, mutta jotain se siina mun takana huuteli etta "m'am" tms. No, sit kun se oli jo varmaan kuus kertaa yrittany saada huomiota niin ajattelin etta ehka multa tippu jotain niin kaannyin ja kysyin etta "what?!" ja ei silla ollu yhtaan mitaan sanottavaa muuta kun etta se alko mumisemaan jotain ja alko SEURAAMAAN mua ja jotain se siina pelottavasti naureskeli iteksekseen. Mun pysakilla, itaan menevalla, ei istunu koko joku yks jatka ja menin sen viereen istumaan ja sanoin etta hei, voitko vahan pitaa mulle seuraa, kun toi ukkeli seuraa mua. Se jatka ei sit oikeen sanonu mitaan, ja kerkesin siina jo pelata etta se hullu hobomies tulee samaan vaunuun mun kans (missa vitussa kaikki trolley vartijat oli tanaan?! Niita on koko SDSU:n pysakki taynna ja ne tarkastaa liput AINA) mutta se piti silmansa tiukasti tassa hullussa kiinni, kunnes se hullu sitten nousi viereiselta penkilta ja lahti menemaan. Se tietenki katto viela muhun pain ja jotain mumisi siina ennen kun meni, mutta onneks meni ja trolley tuli sit melkeen heti sen jalkeen. HUH. Se oli tosi pelottavaa, Robertki huolestu kun kirjotin sille asiasta.

Taa tyopaivakin on ollu vahan perseesta. En oo myynny muuta kun 2 tyynya tanaan. KOKO PAIVANA. Olin aatellu olla kaheksaan asti toissa, mutta nyt oonki vaan kuuteen. Sitapaitsi nyt alko sataa etta nyt on viela pienemmat chanssit siihen etta kukaan tulee tanne ostoksille. Ja sit kaiken maailman arsyttavat ostoskeskushengailijat, siis tiiatteko sellaset ketka vaan hengaa taalla paivat pitkat ilman mitaan syyta, tulee tahan norkoilemaan ja juttelemaan ja mua ei nyt kiinnosta yhtaan. Taalla on yks sellanen Avonmyyja kuka tuputtaa meille niita sen helvetin kataloogeja ja mua eika mun pomoa kiinnosta ne ollenkaan :D Ja se tulee tanne selittelemaan sen jotain personal issueseja joka kerta kun oon toissa. Tanaankin se tuli tuohon vittuilemaan etta oonpas tylsistyneen nakonen ja sanoin etta a) niin oonki! ja b) ja ma itseasiassa katon tassa just yhta ohjelmaa mutta myos c) MUN NAAMA ON TALLANEN. Sit se tajus lahtea siita. On joitain paivia millon tekis vaan imeli sanoa ihmislle etta jos et aikonut ostaa mitaan niin voit jatkaa matkaa saman tien. Tanaan on just sellanen paiva. No, eihan tata paivaa ole enaa jaljella kun tunti! Ja oon roskatkin vienny jo ettei tarvi murehtia sitakaan. Imuroida en aio kun vasta huomenna ennen kun meen kotiin, koska huomenna saan kyydin kotiin ja muutenki, ma oon ite toissa huomenna niin ma en niinkaan valita onko taalla imuroitu vai ei.

Toivottavasti loppu ilta menee kivemmin. Musta tuntuu etten oo ihan 100% paraantunut yskasta koska aamusin on limanen ja kipea kurkku ja aani kahea. Ja joskus paivalla saattaa olla sellanen limanen olo, mut ei onneks yskita. Ehka naa on niita rippeita siita yskasta, ja nekin menee kohtapuolin ohi. No joo. Tallasta talla kertaa.

2 comments:

  1. Mulla on jo pari viikkoo ollu kauhee yskä ja nuha:/ nenä vuotaa ku seula ;/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Robertillaki vuoti nena niin etta siina sai olla paperi nenanreiassa illat pitkat :/ Ja onnistuin viela tartuttamaan kahelle kaverille yskan. Ei oo muita flunssa oireita muuta ku arsyttava kuiva yska.

      Delete