Tuesday, January 21, 2014

"Ny dag med nya mojligheter"

Nain sanoi aina mun entinen pomo, kun asuin ja tyoskentelin Ruotsissa. Nyt on tiistai, mutta taa vois ihan hyvin olla maanantai, silla Robertilla oli eilen vapaata ja mullakaan ei ollut mitaan super tarkeeta tekemista. Ei silla etta mulla yleensa olis muutenkaan. Eilen kuitenkin nain yhta kaveria keta en oo kauheen paljon nahnyt viime aikoina. Oli tosi hauskaa. On ihana kun on sellanen kaveri kenen kanssa voi puida naistenasioita joissa ollaan mietitty etta miksi tehdaan nain, ja mika on syy siihen etta asiat on niin ja nain. Mulla ei ole kovin montaa sellaista naispuolistaystavaa, kuka oikeasti miettii tallasia asioita. Tai on mulla pari, mutta ne asuukin sitten Suomessa, ja taalta loytyy vaan tuo yksi. Mutta ei ne meidan jutut aina niin vakavia kuitenkaan ole! Sitapaitsi tama kyseinen ystava on Kanadasta ja on joskus tosi ihanaa puhua Celsius asteista ja kilogrammeista sun muusta mita taalla ei kayteta! Toki Robert, matikkanero, osaa noi tollaset, eika sille tarvi aina puhua Fahrenheitista jne, mutta onhan se nyt kiva kun on joku kuka oikeesti tietaa mita +6 astetta tarkottaa. No kuitenkin, kavi silleen hassusti etta meidan piti tavata Lestat's nimisessa kahvilassa. Lestat'sin kahvilaa vaan sattuu olemaan 2 kappaletta, ja mina tietenkin ehdotin sita Lestat'sia joka on lahempana tata kaveria. Tama kaverihan tietysti luuli etta tarkotin sita Lestat'sia joka on lahempana mua. Seisoskelin 20 minuuttia University Heightsin Lestat'sin pihalla ja kaveri lahetteli tekstareita siita kuinka han oli silla ja silla kadulla ja mietein etta miks ihmeessa sa olet noin kaukana. Sitten tietysti mulle valkeni etta han oli mennyt sinne toiselle paikalle, ja soitin ja selvitettiin koko juttu. Tuli kylla vahan naurettua. Onneksi ma olin pyoralla, niin huristelin nopeesti oikeelle paikalle. Kaveri olikin vahan miettinyt etta miksi kesti tunnin verran kavella Lestat'sille kun sen pitaisi oikeesti olla niin lahella. Googlen kartat taas huijas! Kahviteltiin ja kaytiin kirppareilla ja istuttiin puistossa hetki, kunnes tuli kylma. Eilen oli taas aivan ihanan lammin! Ettei kauheesti haitannut kun tuli extra kilometreja tehtya pyoralla. Robert ja pari muuta kaveria oli hampurilaisella tassa lahella, niin paadyttiin sinne sitten oottelemaan etta kaverin mies tuli hakemaan sen autolla. Robertin kanssa jatkettiin Belching Beaveriin kaljalle. Kerron lisaa kyseista paikasta joskus, se on aika mielenkiintonen paikka. Robert vei mut pizzalle kun en ollut ite syonnyt viela, ja pizzahan nyt aina maistuu. Ihan vauhtirikas paiva! Nyt oon lahdossa mun ensimmaiseen "tyo"vuoroon. Meen vahan aikasemmin koska mun tutun vegaanikoju on siella tiistaisin! Oon kerran aikasemmin maistanut hanen vegaaniruokaa, ja pidin siita tosi paljon. Ihaninta on etta pystyy siella syomaan kaikkea mika ruokalistalta loytyy. Niin ja viela parempi on se, etta joka viikonloppu taa koju loytyy yhta baaria vastapaata, niin pystyy syomaan vegaanisesti baareista lahtien. Yllattavan monet lihansyojatkin pitaa hanen vegaaniruoasta, ja oon nahnyt aika monesti kun ihmiset on valinnut hanen kojun tien toisella puolella olevan Meksikolaisen kojun sijasta. Aika hyvin. Mut nyt lahden lounaalle ja tervehtimaan asiakkaita! Muutenkin hyva menna aikasemmin niin ehka joku voi kertoa mulle etta mita ma oikeen teen! Ja saan katsottua etta joko mun tyopaita tuli. Jee! Hyvia illanjatkoja teille, mulla on koko paiva viela edessa.

No comments:

Post a Comment