Friday, January 17, 2014

Korvatulehduksia ja paikallista olutta.

Hellurei! Mulla ei oo oikeesti mitaan asiaa talla kertaa, mutta jostain syysta teki mieli kirjottaa! Porter kavi siella elainlaakarilla eilen ja kyllahan se niin on etta korvatulehdushan se vaiva oli. Porterille annettiin piikki ja antibiotit ja nyt jo alkaa pikkumies nayttaa pirteemmalta. Ainakin on ruoka maistunut paremmin ja kovasti on janottanut! Eika se kavele enaa hassusta niinkun aikasemmin. Korvatulehdukset nimittain vaikuttaa rottien tasapainoon ja korvatulehduksen tuntomerkkina on yleensa se etta rotan paa kallistuu ja tasapainoo alkaa pettaa. No, nyt ei kallistu enaa Porterin paa. Koska hommat meni niinkin hyvin elainlaakarissa, paatin etta juhlistan asiaa juomalla kalliin, mutta ah niin herkullisen Ballast Point-panimon Indra Kunindran. Apua. Onko mitaan herkullisempaa? Indra Kunindra on tyyliltaan stout, mutta intialaistyylinen sellainen. Siihen on lisatty kookosta, limea, currya ja kuminaa. Prosenttejakin siina taitaa olla normaalia enemman. Helposti yks mun lempparioluista! Mulle on luvattu Indraa synttarilahjaksi, silla oon maailman onnellisin tytto; mulla sattuu olemaan 2 kaveria toissa kyseisella panimolla! Taytyy sanoa etta joskus on ihan kiva kun kaveritkin on olutsnobeja. Tassa voitte lukea mita Beer Advocatella on sanottavaa kyseisesta herkkuoluesta; Kyseinen panimohan on ihan paikallinen, ja niilta loytyy pari muutakin mun lemppariolutta. Joskus on kuulkaas ihan alyttoman siistia asua taalla! Kelit on hyvat ja kaljaa riittaa. Mutta! Nyt taytyykin alkaa laittaa ikkunoita kiinni, silla ei ne asteet ihan koko paivaa pysy siella 27 paikkeilla. Rotskutkin haluaa varmaan leikkia ja pitaisi alkaa miettimaan etta mita sita laittaisi ruoaksi tanaan. Aika kivasti sain vaannettya juttua vaikkei mulla nyt oikeesti ollukkaan mitaan kauheen erityista kerrottavaa :D Jospa ens kerralla olisi ihan oikeetakin asiaa!

No comments:

Post a Comment