Thursday, January 23, 2014

6 vuotta!

Eilen tuli mulla ja Robertilla 6 vuotta yhdessaoloa tayteen. Juu juu, eihan sita enaa tassa vaiheessa tarvi juhlia kun on naimisissa ja blaa blaa. Mun mielesta tuo paiva on hyvinkin tarkea, silla ilman sita paivaa ei olisi ollut sitten niita haita. Meilla on muutenkin tuo paiva aivan erityinen silla meidan kaikki ensimmaiset on samana paivana. Ensi tapaaminen, ensi suudelma, jne. Paatettiin sillon etta ollaan yhdessa, joten se on kuitenkin aaaaika tarkea paiva! Ei nyt pahemmin kuitenkaan vietetty, koska Robert oli toissa ja ollaan ajateltu etta vietettaisiin meidan ensimmaista haapaivaa sitten vahan paremmin. Ostin kuitenkin Robertilla pari lahjaa; 2 Arnold Schwarzenegger elokuvaa (me keraillaan naita ihan oikeesti :D) ja Sculpin-oluen, joka on Robertin lemppari. Robert toi mulle karkkia lahjaksi. Tarkotus oli tehda ruokaa yhdessa, mutta mun piti menna aikasemmin nukkumaan niin jai se tekematta sitten. Yhdet kaljat juotiin yhdessa mutta siinapas se. Vaivauduin jopa sheivaamaan saaret :P Talvisinhan ei tarvi sheivata. Tai oikeastaan, eihan sita koskaan TARVI harrastaa kyseista aktiviteettia. Mutta tama blogihan ei kerro siita! Kerroinki jo tasta paivasta, ja aika huonoksihan tuo muuttui, niin voi olla ihan piristavaa kayda ulkona. Voidaan juhlistaa eilista, ja myos skoolata Porterin muistolle. Robert on aina niin hyva tuki tallasissa. Han yrittaa tuoda hyvat muistot esille, ja antaa mun puhua ja itkea kunnes en jaksa enaa. Sellainen on hyva partneri, ja sita on syy juhlia. Kippis!

No comments:

Post a Comment