Monday, January 6, 2014

hoh.

Jotenkin vahan harmittaa mainostella tata facebookin avulla, silla mulla on siella ehka eniten kuitenkin kavereita taalta Amerikanmaalta. Ja kun katselen noita statseja, niin suurin osa lukijoista (tai "lukijoista", eihan ne tata pysty lukea) on kuitenkin taaltapain. Kurjaa, mutten viitsi nyt kuitenkaan alkaa pitamaan tata Englanniksi. Eikohan ne mun kaverit tieda missa ma menen ja milloinkin, oon kuitenkin aika hyvaa ilmottelemaan olinpaikoistani ja kertomaan kuulumiseni niille keta ne kiinnostaa. Eri asia kuitenkin kun oma perhe asuu kaukana, ja siellapain saattaa olla muutama kaverikin keta saattaa kuulumiset kiinnostamaan. Tosin jos joku ylaasteaikainen perseennuolija sattuu tata lukemaan, niin yyyaaahh. Toivotaan ettei kukaan sellainen tata kuitenkaan lue. Niin ja mistapa nuo tietaisivat etta kyseessa olen edes mina. Etta nyt lopetan itseni imartelun ja alan kokkaamaan. Kellohan on jo dinner time taalla meilla, eli 5.45 illalla. Ruokaa ja pari Sinkkuelamaa jaksoa ja sitten rottailua. Toivotaan ettei toi Willien haava nyt repea...

2 comments:

  1. Yläasteelainen perseennuolija ilmottautuu!!

    ReplyDelete
  2. Sahan nyt oot hei kaveri <3 meinasin nyt sellasia keita yhtakkia kiinnostaa mun menot vaikkei sillon ylaasteella voinnu edes sanoa hei :D

    ReplyDelete