Sunday, March 9, 2014

Yksin.

Hyvaa sunnuntaita! Meilla on 26 astetta lamminta! Ihanaa. Harmi vaan ettei mulla oo oikeen mitaan tekemista tuolla ulkona, muuten olisin siella koko ajan. Oon niin surkee tekemaan mitaan yksin, musta se on niin tylsaa. Ja joskus myos vahan ahdistavaa, mutta nykyaan tuo ahdistus ei oo niin paha juttu. Tai siis etta ei enaa ahdista niin kauheasti tehda yksin asioita. Mutta tylsaa se on vielakin. Musta on asioilla on ihan kiva kayda yksin, kun teet asiat tietyssa jarjestyksessa ja se kay nopeampaa yksin. Niinkun esimerkiksi postissa, apteekissa ja kaupassa kaynti. Tai vaikka se kun kayn tuolla kauneusliikkeessa ostamassa hiusvaria. Senkin luettelen asioilla kaymiseen :D Joskus tosin kayn pyorailemassa yksin. Musta se on paljon kivempaa yksin, silla mun pyorailykaveri on vahan huonossa kunnossa, ja joskus ehka vahan arsyttaa kun pyoralenkki, jonka voisi tehda 15 minuutissa, venyy 40 minuuttiin, sen takia kun toinen tarvii taukoja. Sitapaitsi joudutaan aina yhden maen alla pysahtya tupakkatauolle, mika nyt ei ehka mun mielesta kuuluu pyoralenkkiin. Sillonkin kun poltin vakituisesti, niin en muista etta olisin koskaan kesken lenkkia pysahtynyt tupruttelemaan. Liikunta ja tupakka eivat kuulu yhteen, etta ne savut sai sitten aina jaada "palkinnoksi" siita etta olin liikkumassa. Jatin monesti tupakat kotiin pyoralenkille lahtiessani. Mutta! Sehan nyt ei kuulu tanne. Tosin tanaan en tieda viitsinko lahtea pyoralenkille, silla on sunnuntai, ja se tarkoittaa sita etta useampi ihminen on liikenteessa. Tykkaan kayda keskella viikkoa, keskella paivaa, koska suurinosa ihmisista on toissa sillon ja tiet ovat melko tyhjina! Kavin marraskuussa ensimmaista kertaa pitkaan aikaan ostoskeskuksessa yksin, ilman etta panikoin. Ja se oli aika hyvin tehty! Kavin jopa kiertelemassa vaatekauppaa. En ole sellaista pystynyt harrastamaan piiiitkiin aikoihin. Mutta valtan kuitenkin viela tuollaista muuten-vaan-kiertelya. Mutta ihan hyva alku kuitenkin, ehka jonain paivana pystyn tekemaan sellaistakin yksin! Tai siis etta useammin. Yksin en kuitenkaan halua kayda syomassa, en kahvilla (tosin ma en edes juo kahvia, etta tee olisi varmaan parempi esimerkki tassa), enka kaljalla. En myoskaan halua menna yksin elokuviin, enka kavelylle. Keikoillekkaan en todellakaan aio menna yksin, bandin taytyisi olla jotain super spesiaalia ennen kun edes harkitsen yksin paikalle ilmaantumista (tosin kavin yksin kattoon Jetty Boysia viime vuoden Awesome Festilla! koska ne lupas soittaa mun lempparibiisin :D ja tottahan se oli, soittivat mun lempibiisin JA VIELA OMISTIVAT SEN MULLE. eli tallaisissa tilanteissa on ihan ok menna yksin keikalle :D) en osaa edes menna pippaloihin yksin, mulla taytyy olla joku kenelle jutella, etten sitten jaa seisomaan yksin johonkin nurkkaan kun joku dorka ala-asteen diskossa. Enough about that, aika masentava aihe, vaikken nyt tarkoittanut sita silleen! Moniahan ei tuo yksinaan kulkeminen julkisilla paikoilla kiinnosta, joten en nae siina mitaan pahaa etten itse pida siita. Se taas etta joskus sellainen ahdistaa mua, tai aiheuttaa paniikkia, on huono asia, mutta yritan parhaani, ja olen kuitenkin aika tyytyvainen itseeni siita huolimatta. Olisihan se ihan kiva joskus olla sellainen ku lahtee shoppailemaan pariksi tunniksi, mutta ei musta ehka koskaan tulee sellaista, ja se on ok. Saastyypahan rahaa! Yksin kulkemisesta puheenollen, olin siella Project Wildlife kurssilla eilen. Se oli hyvin inforikas ja mielenkiintoinen. Tunsin vaan oloni typeraksi, koska olin laittanut tyovaatteet paalle, ja kaikilla muilla oli normaalit vaatteet paalla, koska se oli nimenomaan kurssi, eli mitaan hands on tyota ei tehty. Siella sitten hikoilin noissa mun tyokengissa, jotka ovat kun suoraan helvetista. Kuumat ja kiristavat joka suunnasta. Taidan palauttaa ne huomenna. Mun piti ihan oikeesti kirjottaa tahan jotain muutakin, mutta nyt paasi unohtumaan kun teen tassa kaikkea muuta samalla. Huoh. No, ma lahden nyt jatkamaan pyykkien viikkausta, ja sitten kauppaan. Ja sitten en varmaan kerkeakkaan kauheesti nauttia tasta kelista, koska mun taytyy vahan siivota, tehda laksyja ja pesta rottien hakit. Siina meneekin sitten tama sunnuntai.

No comments:

Post a Comment