Sunday, March 16, 2014

Krapulaisia ajatuksia.

Ohoi. Ulkona on 30 astetta! UUH JA AAH. Ja mun taytyy lahtea kauppaan. Kuinkas sopivaa, niin paasee vahan pyorailemaan ja tuntemaan Kalifornia auringon kosketusta iholla! Herkkua. Ja ah, sita meren tuulahdusta. Onko maailmassa taydellisempaa kaupunkia? No, mina en valita loytaa sita, silla mulle tama kaupunki on kaikki mista olen unelmoinut. Diippia. Diipista tulee mieleen dippi, ja se etta voisin sitakin hankkia kaupasta. Siis sita ranch-dippia mista puhuin siina dippiarvostelun alussa. Robert vuokras leffan eilen, niin pitaa olla jotain leffanaposteltavaa. Tosin meilla on varmaan viela 2 pussia pahkinoita ja karkkipussi tuolla keittiossa. Voisi pesta pyykkiakin kun on nain ihana ilma! Mulla on viela eilisetkin pyykit viikkaamatta, tuolla ne viela odottelee Ikean kassissa. Robert kyseli etta voisinko jatkaa siivoamista tanaan, mutta mulla on vahan heikko meininki. Tuli vahan otettua....Mutta ei kait se nyt ole mikaan syy, toinen joutui lahtea toihin! Mulla on laksyja ja pitaisi rottienkin hakit pesta tanaan. Jos mulla olisi oikea tyopaikka niin en joisi varmaan koskaan viikolla, koska ma oon niiiiiiiiiiin surkee sitten seuraavana paivana, enka oikeen osaa tehda yhtaan mitaan. Ajattele jos oisin jossain toissa ja olisin tallanen? Eihan siita nyt tulisi yhtaan mitaan. Mutta pitaneet nauttia tasta etuoikeudesta niin kauan kun tata kestaa. Yaaahhh. Huomenna joudun lahtea SHOPPAILEMAAN. En kauheesti harrasta, ja joskus kauhistelen ostoskeskukseen menemista. Mutta mun taytyy oikeesti hommata jotkut tyohousut, kyllastyttaa aina nayttaa rekkalesbolta Robertin housuissa ja jossain surkeessa t-paidassa. Niinpa ostan ihan omat tyohousut. Jotkut reisitaskusysteemit joita en sitten tule kayttamaan kuitenkaan muualla kun toissa :D Ja mun taytyy palauttaa mun tyokengat koska ne on ihan perseesta! Kun kavin koittamassa niita liikkeessa niin ne sopi mun mielesta hyvin. Niin laitoin ne sitten heti jalkaan, koska olin matkalla toihin. Ja ne alkoi puristaa ihan jarkyttavasti! Olin aika varma ettei kyseessa ollut pelkastaan se etta kengat olivat uudet. Laitoin ne kuitenkin sitten uudestaan jalkaan kun menin Project Wildlifen kurssille. JARKYTTAVAA. Sattui jalkaan niin helvetisti. Ja nyt sitten eilen mulla oli ne taas jalassa, ja eeeei, en kesta enaa. Huomenna palautan ne. Mulla on viela laatikko ja kuitti tallessa, ja oon kayttanyt naita vain 3 kertaa, etta ovat viela siina kunnossa missa ne olivat ostaessani. Kohta multa loppuu myos taa aivan ihana Body Shop rasva jonka sain mun siskolta joululahjaksi, niin kayn vinguttamassa lahjakorttia Bath & Bodyworksilla. Pitaa hamstrata rasvaa niille paiville kun tuo loppuu :D Taa teksti on nyt just tallasta krapulaisen ajatusvirtaa. Ma alan nyt wikipedioimaan ja sitten lahden sille kauppareissulle tuonne aurinkoon. UUUUH. Heippa.

No comments:

Post a Comment