Friday, March 7, 2014

Festarit, mutta ilman kulahtaneita leffastaroja, kiitos.

Morrrjens! Tulin taas tanne selittamaan turhia juttuja! No ei kait. Ostin tanaan mulle ja Robertille liput Punk Rock Bowling-festareille! Ollaan viimeksi kayty kolme vuotta sitten, mutta tana vuonna kavikin sitten niin etta oli sunnuntaille niin hyva lineup, etta oli pakko ostaa liput! Sitapaitsi sen illan klubikeikat on ihan loistavat myos, joten ei ole kovin montaa vaihtoehtoa kun se sinne suunnistaminen! Toivottavasti saadaan jostain "lapsenvahti", viime kerralla taisi meidan ystava Sarah kayda katsomassa etta rotilla on kaikki hyvin. Eniten olen innoissani Descendentsista ja Masked Intruderista. Descendentsia kaytiin silloin kolme vuotta sitten katsomassa kun kaytiin noilla festareilla. Masked Intruderinkin olen nahnyt vain kerran aikasemmin, niin on kiva nahda ne uudestaan, kun se nyt kuitenkin on mun lempparibandi talla hetkella! Itseasiassa, oon nahnyt ne yks ja puoli kertaa. Puoli, koska ne soitti Awesome Festilla toissavuonna ja satuttiin just paikalle kun he olivat soittamassa viimeista biisiaan. Ehkei nyt ihan puoli siis, mutta etta "nain" heidat ennen sita keikkaa millon sitten oikeasti nain heidat! Jokatapauksessa, pieni festarointi tekisi hyvaa. Sitapaitsi se olisi hyva tilaisuus nahda sita velipoikaakin, kun hanta en ole sitten syyskuun nahnyt! Nain muuten keikoista puheen ollen, Macaulay Culkin on taalla tana iltana. Han soittaa jonkun hipsteribandin kanssa siina baarissa missa kaydaan Robertin kanssa tiistaisin tacoilla. Aika jannaa. Liput maksaa 30 dollaria. Ihan kauheeta rahastusta. Kuulemma Culkin soittaa kazoota. En nyt ihan maksais 30 dollaria etta nakisin kun joku kulahtanut leffastara soittaa kazoota tunnin verran. Kuulin kaverilta joka oli katsonut jotain bandin esiintymisia netista ettei ne edes soita kovin montaa biisia, etta koko homma on ihan surkeeta ja kauheeta rahastusta. Silta kylla vahan kuulostaa! Mutta kait ne hipsterit tykkaa :D Niillahan sita rahaa on, kun koko ajan ostelevat jotain iroonisia muotikehityksia. Itse skippaan moiset kekkerit, ja ihmettelen etta miten mulla onkaan sellasia kavereita ketka ovat menossa katsomaan kyseista sirkusta :D (tosin yksi heista paasee ilmaiseksi sisaan, joten se nyt selittaa aika paljon.) Asiasta toiseen! Mulla on huomenna se Project Wildlifen kurssi. Jannaa! Harmi vaan ettei se Robertin sisko ole vielakaan viitsinyt tuoda mulle niita tyovaatteita, niin joudun taas laittamaan jotkut Robertin vanhat farkut jalkaan. Arsyttaa. Kun en oikeen pida tilavista housuista :D Pyjamahousut nyt on eri asia, mutta tilavat farkut ei oo oikeen mun juttu, jotenkin ahdistaa kun ne housut ei koske kunnolla mun saaria, haha. Ois pitanyt kayda hakeen jotkut oikeet tyohousut ostarilta tanaan, mutta kun ei vaan jaksa millaan. Pitaa nyt muistaa printata pari juttua huomista varten nyt kun viela olen tassa koneella. Ei tanne muuten mitaan erikoista, paperit on viittavailla valmiina lahtoon. Siis enemman kun aikasemmin, Robert onkin jo taytellyt omiaan! JES! Mut aattelin etta menisin uuteen laakarintarkastukseen kun mun TB tulokset meni umpeen ja se lomakekin on jo vanha. En haluaisi etta meidan paperit lahetetaan takaisin sen perusteella etta olin liian laiska enka viitsinyt uusia papereita, jne, koska senhan joutuu sitten kuitenkin tekemaan jos ne paperit saa takaisin. Etta parempi vaan tehda se nyt ennen kun ne lahetetaan. Menen tosin eri laakarille, en enaa mene tuolle samalle. Ihan tays mulkku tuo kenella kavin viimeksi. Alkoi huutaa mulle siita kun en enaa tee allekirjoitustani samalla tavalla kun joskus 19-vuotiaana (niinkun mun passissa), eika kasittanyt etta miten voi olla yhden maan kansalainen jos on syntynyt toisessa (ja han oli itse Meksikosta kotoisin, etta luulis ymmartavan.) Eli toiselle laakarille siis! Se siis kuuluu noihin paperihommiin. Oli mulla jotain muutakin sanottavaa kait, mutten nyt kylla muista. Jospa huomenna jaksaisin vaikka kauppaan sen kurssin jalkeen, ja sunnuntaina olisi ihan kiva kayda ostamassa hiusvaria etten olisi enaa blondi. En pida blondeista hiuksista, ja naiden pitaisi olla oikeasti valkoiset, eika tallaiset douchebag blondit. Huoh. Nyt pitaa menna ettei rotat tylsisty, ettenka ala miettimaan tukkaa liikaa. Muuten rupeaa vituttamaan :D

No comments:

Post a Comment