Thursday, March 13, 2014

Ei nimi rottaa pahenna, jollei rotta nimea.

Huooohh. Kyllapa tuntui pitkalta paivalta, ja tama oli ainoa paiva koko viikolla kun olen edes ollut koulussa. Mulla on vaan tiistaisin ja torstaisin koulua, mutta viikolla olisi nettitehtavia, jotka teen sitten aina sunnuntaina, eli periaatteessa sunnuntaikin on koulupaiva. Huomenna oon toissa Humane Societylle, kiertelen taas koiragalleriaa, ja sitten lauantaina mulla on mentor tunti Project Wildlifessa. Tai oikeastaan kolmen tunnin mentor sessio. Eli hands on tyota lintujen kanssa! Ruokkimista, laakitsemista, etc. Eli pyykki- ja hiustenpesupaiva :D Mutta ihan kiva kuitenkin! Ja maanantaina on St. Patrick's Day! Jee! Mennaan varmaan yksien tuttujen luo, heilla pidetaan joka vuosi kunnon kemut ja nyt viimeset 3 vuotta meidat on kutsuttu, muttei olla vaan paasty kaymaan, vaikka tassa samalla alueella asutaankin. Jospa nyt sit tana vuonna. Ei olla viela muuten paasty nimeamaan tuota vauvaa. Arsyttaa :D Robert ehdottelee kaikkia ihan naurettavia nimia, ja kylla mun mielesta hauskat nimet on ok, niin nuo sen ehdottamat mun mielesta ei ole edes mitenkaan hauskoja. Tai siis, Ebenezerista mulla tulee A Christmas Carol mieleen, enka nyt menisi sanomaan etta oisin niiiiiiiiin suuri fani etta haluaisin alkaa sen mukaan nimeamaan rottia. Sitapaitsi, se ei sovi nykyisten rottien nimien kanssa yhteen ollenkaan :D (Thomas, Roger ja Fredrick. Eli ihan normaaleja poikien nimia.) Eihan sen nyt valttamatta tarvikaan sopia, mutta sentaan jotain rajaa! Mun ehdottamia oli Parry, Gram, Eli, Finnegan (tykkaan irlantilaisista nimista!), Patrick ja Harrison. Eivat sitten kelvanneet mitkaan niista. Aina kun kysyn Robertilta etta onko ehdotuksia niin heittaa han jotain ihan randomeja. Pitaisi varmaan vaan nimeta rotta ja kaskea miehen olla tyytyvainen asiaan :D No, eikohan se jarjesty. Mehan ei viela edes tiedeta toimiiko tama jarjestely, voihan olla ettei pikkuinen ja Thomas sitten loppujenlopuksi tule toimeen ollenkaan, ja joudutaan vieda pikkuinen takaisin ja adoptoida joku toinen. Voisin joskus valaista vahan etta mista tietaa tulevatko rotat toimeen vai ei. Voin kuvitella etta moni kuvittelee etta heivaat uuden rotan vanhan rotan hakkiin ja toivot parasta, mutta eeeeei. Rotat, kuten kissat, ovat aikalailla reviirielaimia, etta jos laitat uuden rotan toisen reviirille, niin voi kayda todella huonosti. Naita introja rottien kesken olen elaessani tehnyt nelja. Yksi meni TOSI surkeesti, kenellekkaan ei kaynnyt mitenkaan pahasti, mutta oli niin traumaattinen kokemus kaikille, etta se oli siis merkki siita ettei tama jarjestely toimi. Loput kolme menivat aivan loistavasti, ja nyt mulla on viides introkokeilu meneillaan, eli Thomas + uusi rotta. Pidetaan peukut pystyssa! Tulin tanne taas hopisemaan aivan typeria. Mutta oli mulla jotain muutakin asiaa, aika typeraa sellaista, mutta asiaa kuitenkin! Mutta sille varaan oman tekstin :D Hauskoja viikonloppuja, perjantaihan on jo alkanut siella!

No comments:

Post a Comment